CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziția unui încărcător frontal telescopic care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a bricheților pentru beneficiarul cu locația în or. Ungheni
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
25/11/2024

Achiziția unui încărcător frontal telescopic care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a bricheților pentru beneficiarul cu locația în or. Ungheni

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de  Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei. Scopul Proiectului este îmbunătățirea eficienței operaționale și sprijinul activităților curente ale beneficiarului prin integrarea echipamentelor de înaltă performanță.

  1. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Sursa finanțării: Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de  Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei.
  3. Obiectul achiziției: Achiziția unui încărcător frontal telescopic care să răspundă nevoilor operaționale de  manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a bricheților pentru beneficiarul cu locația în or. Ungheni.
  4. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • (a) Termen de realizare este de max. 30 zile calendaristice din  data semnării contractului;
  • (b) Locația executării lucrărilor: Ungheni.
  • (c) Cerințe și parametri tehnici – în concordanță cu Caietul de sarcini anexat.
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL.
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
  4. Perioada de garanție minim 1 an sau 1000 ore din data punerii în funcțiune.
  5. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta Bunurile fără devieri, conform cerințelor tehnice solicitate în Caietul de sarcini.
  6. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele, traduse în limba română și/sau rusă.
  7. Oferta va conține cerințele/specificațiile tehnice depline solicitate conform caietului de sarcini.
  8. Pentru a participa la licitația publică, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a  ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: tabelului 3 din Caietul de sarcini;
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează:
    • Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
    • Toate echipamentele  trebuie să fie însoțite de declarații/certificate de conformitate ale producătorului, care dovedesc caracteristicile tehnice necesare și conformitatea cu standardele în vigoare.
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura             persoanei împuternicite cu administrarea entității economice.
  • Documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, (după caz: copia contratelor/acte/certificate de execuție, ultimul raport financiar etc.).

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 02 decembrie 2024, ora 17.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția unui încărcător frontal telescopic pentru beneficiarul cu locația în or. Ungheni.
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire,  cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

Caietele de sarcini pot fi descărcate AICI



Articol precedent: 2004-MCI-RFQ-2024/0008 – Request for Quotation for Supply, Delivery and Installation of Furniture for the Pilot Model Courts (PMCs) Precedent Articolul următor: Concurs pentru achiziția de servicii de închiriere săli de conferințe / servicii de cazare și servicii de catering în mun. Chișinău și proximitatea lui Următor
  • Termen extins - Societatea de Cruce Roșie din Moldova anagajeaza Ofițer/ă EMVT, Filiala Chișinău
  • Apel Public de selectare a 2 Traineri specializați în strategiile de asigurare a stării de bine și combaterii burnout-ului
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
  • Proimagine angajează Reporter(ă)
  • INTERSOS is hiring Technical Manager - medical

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md