Termen extins: Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” invită agenții economici să transmită oferta de preț pentru servicii de evidență contabilă și gestionare resurse umane

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” invită agenții economici să transmită oferta de preț pentru servicii de evidență contabilă și gestionare resurse umane

 

 

Către: Tuturor celor interesați

Publicat site: www.civic.md;

De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților

Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009

Telefon/fax: 022 240-898

e-mail: law-center@cda.md

Data publicării: 15 noiembrie 2024

Data încheierii: 30 noiembrie 2024                    

 

 

ITB01/2024

 

 

 

 

 

 

Informație generală:

Centrul de Drept al Avocaților (CDA) este o asociație obștească cu o experiență de peste 25 de ani de activitate în domeniul migrației, azilului, apatridiei și integrării străinilor, din perspectiva drepturilor omului.

În scopul realizării proiectelor finanțate de UNHCR Moldova, CDA anunță concurs de selectare a unei companii care să presteze servicii de evidență contabilă și gestionare resurse umane. Documentele de concurs vor fi valabile pentru perioada 2025- 2027( 3 ani).

Obiectul concursului:

Prestarea de servicii de evidență contabilă și gestionarea departamentului de resurse umane pentru anul 2025-2027 pentru AO Centrul de Drept al Avocaților, inclusiv, dar fără a se limita la:

  • Gestionarea contabilității financiare (evidența activelor, 4 autoturisme, numărul facturilor fiscale primite/eliberate 50-60 un. lunar, întocmirea ordinelor de plată bancare și prelucrarea extraselor bancare, calculul și plata salariilor și onorariilor pentru prestatorii de servicii).
  • Prestatorul va asigura disponibilitatea continuă a serviciilor sale. Termenele de execuție pentru plățile bancare vor fi următoarele:

- Plăți urgente: 1-3 ore

- Plăți pentru servicii prestate de terți: 24 ore

- Plăți salariale: 3 zile lucrătoare.

  • Întocmirea altor documente financiare (contracte de cesiune, deconturi de avans, devize de cheltuieli, procese verbale de casare, note contabile, corespondența cu prestatorii de servicii etc.).
  • Întocmirea situațiilor financiare și raportarea fiscală.
  • Gestionarea financiară a proiectelor și raportarea față de finanțatori (bugetul anual aproximativ 35 milioane lei). Participarea la toate ședințele cu finanțatorii și în procesele de audit.
  • Elaborarea și întocmirea contractelor de muncă și de prestări servicii. Gestionarea documentației aferente angajaților și a relațiilor de muncă (65-70 persoane).
  • Redactarea și completarea anuală a politicilor interne organizaționale.
  • Consultanță contabilă, financiar-fiscală și în domeniul legislației muncii.
  • Asigurarea respectării și implementării politicilor interne ale organizației din partea departamentului financiar.
  • Prezența fizică a unui specialist în contabilitate: Se va solicita ca prestatorul să aloce un specialist dedicat, care să fie prezent la sediul CDA pentru un minimum de 16 ore pe săptămână.
  • Prestatorul va prelua responsabilitatea gestionării emailului asociat departamentului financiar CDA (contabil@cda.md).

Documentația necesară pentru participare:

- Formular de depunere a ofertei. ( Anexa 1)

- Certificatul de înregistrare a companiei

- CV-ul companiei. În CV-ul companiei, trebuie să fie incluse descrieri pentru minimum 3 proiecte relevante, evidențiind perioada de desfășurare, bugetul, finanțatorul și beneficiarul.

- CV-ul profesioniștilor implicați în prestarea serviciilor.

- Certificatele de competență profesională.

- Oferta tehnică detaliată ( Anexa 2).

- Oferta financiară detaliată ( Anexa 3).

- 3 referințe de la clienți similari cu includerea datelor de contact, din ultimii 2 ani.

- Cod de Conduită ONU pentru furnizori semnat(Anexa 4).

 

 

 

Evaluarea ofertelor:

Ofertele vor fi evaluate pe baza ofertei tehnice și ofertei financiară, iar rezultatul concursului va fi comunicat participanților în termen de 10 zile de la finalizarea evaluării.

 

Informație pentru companii:

  • CDA utilizează programul de contabilitate 1C 8.3, versiunea pentru ONG, instalată pe serverul companiei. Este esențial ca prestatorul să opereze în această platformă.
  • Toate documentele contabile și juridice vor fi stocate în cloud-ul CDA, iar prestatorul va avea acces la această platformă pentru a gestiona documentele respective. Documentele pe suport de hârtie vor fi păstrate la sediul CDA.
  • Ofertele vor fi prezentate in lei cu TVA la cota 0 (zero)
  • Plata va fi efectuată prin virament în contul furnizorului după prestarea serviciilor
  • CDA nu-şi asumă obligaţia de a efectua plata în avans
  • CDA va accepta doar ofertele complete
  • Ofertele incomplete sau ofertele ce nu corespund condițiilor de concurs nu vor fi luate în considerare

 Documentele de tender pot fi descărcate aici https://docs.google.com/document/d/17C0S8Yl6_QJecB_P-0RN5fj7ixOtxPVa/edit?usp=sharing&ouid=108673087485408792599&rtpof=true&sd=true

Oferta tehnică și financiară vor fi prezentate în 2 plicuri separate la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, sau 2 mesaje separate la posta electronică law-center@cda.md, până la data de 30 noiembrie 2024. Pentru informații adiționale, persoana de legătură – Svetlana Jioară , telefon (+373) 68585444.

Compania câștigătoare va fi anunțată în termen de 10 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.