frule

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” invită agenții economici să transmită oferta de preț pentru servicii servicii de administrare TIC

Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” invită agenții economici să transmită oferta de preț pentru servicii servicii de administrare TIC

 

 

 

Către: Tuturor celor interesați

Publicat site: www.civic.md;

De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților

Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009

Telefon/fax: 022 240-898

e-mail: law-center@cda.md

Data publicării: 31 octombrie 2024

Data încheierii: 18 noiembrie 2024                      

 

 

ITB02/2024

 

 

 

 

 

 

Informație generală:

Centrul de Drept al Avocaților (CDA) este o asociație obștească cu o experiență de peste 25 de ani de activitate în domeniul migrației, azilului, apatridiei și integrării străinilor, din perspectiva drepturilor omului.

În scopul realizării proiectelor finanțate de UNHCR Moldova, CDA anunță concurs de selectare a unei companii care să presteze servicii de servicii de administrare TIC. Documentele de concurs vor fi valabile pentru perioada 2025- 2027( 3 ani).

CDA are 48 de utilizatori activi și desfășoară operațiuni din oficiu central, precum și în mai multe locații din țară. Organizația necesită externalizarea serviciilor TIC critice precum: administrarea platformei Microsoft 365, mentenanța infrastructurii de rețea, gestionarea stațiilor de lucru și echipamentelor periferice, precum și administrarea domeniilor și site-urilor web.

Scopul acestui contract este de a asigura administrarea și mentenanța infrastructurii TIC a organizației, garantând securitatea, continuitatea operațiunilor și optimizarea resurselor tehnice existente.

Obiectul concursului:

1. Administrarea platformei Microsoft 365

  • Gestionarea conturilor de utilizator: crearea conturilor, alocarea licențelor, setarea drepturilor de acces, administrarea parolelor, deconectarea conturilor.
  • Administrarea cutiilor poștale partajate și site-urilor SharePoint.
  • Monitorizarea și mentenanța arhivelor și fișierelor stocate pe SharePoint (peste 100 GB).

2. Mentenanța rețelei locale

  • Instalarea, monitorizarea și întreținerea echipamentelor de rețea (routere, switch-uri, access point-uri), utilizând echipamente de la producători precum Mikrotik și Ubiquiti.
  • Actualizarea sistemelor de operare și firmware-urilor echipamentelor de rețea.
  • Notă: Oficiile din alte locații din țară sunt alocate de către parteneri, iar infrastructura din aceste locații nu este menținută de organizația noastră. Prin urmare, nu avem posibilitatea de a modifica sau adăuga echipamente în aceste locații.

3. Administrarea stațiilor de lucru și echipamentelor periferice

  • Mentenanța operativității stațiilor de lucru (laptopuri și calculatoare de birou).
  • Alocarea și dealocarea echipamentelor pentru angajați noi și plecați.
  • Monitorizarea stării hardware și software a echipamentelor.
  • Upgrade de sisteme de operare și aplicații utilizate.
  • Instalarea și configurarea echipamentelor periferice, cum ar fi imprimante.

4. Administrarea domeniilor și a site-urilor web

  • Gestionarea și monitorizarea domeniilor.
  • Mentenanța și găzduirea site-urilor web.

5. Securitate cibernetică

  • Implementarea și monitorizarea unei soluții antivirus. Aceasta va fi furnizată de prestator, dar monitorizarea și administrarea corespunzătoare trebuie asigurate.
  • Urmărirea și aplicarea normelor de securitate informațională, atât la nivel intern în compania prestatoare, cât și pentru organizația noastră.

6. Backup și recuperare date

  • Implementarea unei soluții de backup pentru sistemele contabile și alte date critice.

7. Administrarea și raportarea solicitărilor și modificărilor

  • Prestatorul va asigura administrarea solicitărilor de suport tehnic, precum și raportarea periodică asupra activităților efectuate, incluzând lucrările de mentenanță și modificările aplicate infrastructurii TIC.
  • Vor fi întocmite rapoarte detaliate asupra modificărilor efectuate la nivel de sistem, stații de lucru și infrastructură de rețea, pentru a oferi transparență și documentare completă.

 

 

Timpi de reacție și rezolvare a solicitărilor

  • Solicitările marcate ca importante trebuie să primească o reacție în maxim 4 ore.
  • Solicitările marcate ca critice trebuie să primească o reacție în maxim 2 ore.
  • Timp de rezolvare: 24 ore pentru intervenții simple și 72 ore pentru intervenții complicate.

 

Cerințe operaționale

  • Suport tehnic pentru organizație va fi asigurat între orele 08:00 și 18:00, de luni până vineri.
  • Anumite servicii critice (Microsoft 365, securitatea cibernetică și website-ul) trebuie să fie funcționale și menținute 24/7.

Cerințe de scalabilitate

  • Soluțiile oferite trebuie să fie flexibile, adaptându-se atât în situații de creștere a cerințelor organizației, cât și în cazuri de reducere a acestora.

 

Documentația necesară pentru participare:

- Formular de depunere a ofertei. ( Anexa 1)

- Certificatul de înregistrare a companiei

- CV-ul companiei

- CV-ul profesioniștilor implicați în prestarea serviciilor.

- Certificatele de competență profesională.

- Oferta tehnică detaliată ( Anexa 2).

- Oferta financiară detaliată ( Anexa 3).

- 3 referințe de la clienți similari cu includerea datelor de contact, din ultimii 2 ani.

- Cod de Conduită ONU pentru furnizori semnat(Anexa 4).

 

 

 

Evaluarea ofertelor:

Ofertele vor fi evaluate pe baza ofertei tehnice și ofertei financiară, iar rezultatul concursului va fi comunicat participanților în termen de 10 zile de la finalizarea evaluării.

 

Informație pentru companii:

  • Ofertele vor fi prezentate in lei cu TVA la cota 0 (zero)
  • Plata va fi efectuată prin virament în contul furnizorului după prestarea serviciilor
  • CDA nu-şi asumă obligaţia de a efectua plata în avans
  • CDA va accepta doar ofertele complete
  • Ofertele incomplete sau ofertele ce nu corespund condițiilor de concurs nu vor fi luate în considerare

Actele pentru prezentarea ofertei sunt disponibile aici Anunt servicii IT.docx - Google Docs  sau la solicitare prin email.

 

Oferta tehnică și financiară vor fi prezentate în 2 plicuri separate la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009,

sau 2 mesaje separate la posta electronică law-center@cda.md, până la data de 18 noiembrie 2024. Pentru informații adiționale, persoana de legătură – Svetlana Jioară , telefon (+373) 68585444.

Compania câștigătoare va fi anunțată în termen de 10 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola