Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunțul de contractare a furnizorilor de echipamente și utilaje în cadrul proiectului “Generația Antreprenoriatului pentru Tineri”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CERERE DE ACHIZIȚIE
În cadrul proiectului „Generația Antreprenoriatului pentru Tineri”, finanțat de Uniunea Europeană, organizațiile de implementare Help, DEMOS, HOMECARE, Asociația Obștească ”Clubul Vreau să Știu” lansează invitația pentru participarea la concursul de achiziționare a loturilor de echipamente, după cum urmează.
Lotul I - Echipament Tehnic Pentru Birou
- Imprimanta 3 in 1
- Laptop
- Monobloc
- Laptop
- Sistem de supraveghere video (camere video)
- Dronă
- Tablete
- Pencil
- Husă pentru tabletă
- Stabilizator Mobile
- Card de memorie flash
- Microfon
- Kit de Iluminat
- Boxă portabilă Boombox 2 Squad
- Reportofon digital
Lotul II: Programma 1C
- Programma 1C
Lotul III: Mobilier
1. Scaun birou
2. Fotoliu Relax
3. Fotoliu
4. Masa de birou
5. Fotoliu de masaj
6. Lampă de podea
7. Dulap
Lotul IV: Tehnica de deservire
1. Aspirator Robot
2. Senzor uși-ferestre
3. Stabilizator Controller
4. Senzor de fum
5. Senzor de inundație
6. Televizor
7. Boxă muzicala
8. Aparat de aerbcondiționat/climatizatorul mobil
Lotul V: Inventar sportiv
1. Greutăți pentru picioare
2. Bloc yoga
3. Săltea gimnastică (podea)
4. Echipament sport dans
Lotul VI: Utilaj avicol
1. Mașină de penit și opărit păsări
2. Incubator pentru ouă
3. Generator electric
4. Afumatoare electrică
5. Ladă frigorifică
Lotul VII: Echipament pentru vulcanizare
1. Set de 5 extractoare de bile
2. Compresor cu arc pentru amortizare
3. Cric hidraulic din metal
4. Presă hidraulică
5. Macara hidraulică
6. Încărcător baterie
7. Kit de diagnosticare tex
8. Trusă tubulare (chei cu clichet)
9. Set de clești pentru cleme
10. Mașină de înșurubat cu impact
11. Trusă de scule pentru auto
12. Mașină de echilibrat roți
13. Mașină dejintat
14. Cric hidraulic din metal
Lotul VIII: Utilaj apicol
1. Masă Techtron pentru descăpăcirea fagurilor
2. Centrifuga pe 42 rame
3. Dozator pentru miere automat
4. Topitor de ceară (pe 16 rame)
5. Centrifugă pentru presarea zabrusului
6. Magazin 1/2 pentru 10 rame
7. Centrifuga radială Ø720, electrica
8. Masa pentru descapacit imbunatatita, rame
9. Faguri de ceara naturala
10. Rame asamblate cu sirma 3/4
11. Stup Propolis (pe 10 rame)
Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. Homecare nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.
Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel puteți citi în Anunțul de contractare de pe acest link
Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
- a) factură fiscală;
- b) certificate de garanție.
Bunurile ar trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română.
Criteriile de selectare a ofertantului:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- preț;
- termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
- livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Cahul, Cantemir.
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Ofertele vor fi depuse, fizic, până la data de 14.11.2024, ora 12:00 la adresa poștală municipiul Cahul, str. Vasile Stroiescu 41/32, 09:00 – 15:00 cu specificarea „Ofertă echipament tehnic”. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru a solicita dosarul integral de aplicare, dar și pentru întrebări suplimentare, puteți reveni la adresa aovreausastiu@gmail.com.
- National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
- Centrul de Drept al Avocatilor - Recruitment for legal counsellor position
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






