Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific de achiziții Cerere de cotații - Bunuri, Echipamente de broșare și finisare pentru tipărirea materialelor educaționale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Echipamente de broșare și finisare pentru tipărirea materialelor educaționale
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-455080-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Echipamente de broșare și finisare pentru tipărirea materialelor educaționale.
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
|
Nr. lot |
Denumirea bunurilor |
Cantitate |
|
Lotul 1 |
Ghilotină electrică |
1 bucată |
|
Lotul 2 |
Aparat de tăiat hârtie |
2 bucăți |
|
Lotul 3 |
Mașină de îndosariere cu șina metalică |
2 bucăți |
|
Lotul 4 |
Mașină pentru legat cu spirală de plastic |
2 bucăți |
|
Lotul 5 |
Aparat semiautomat de biguit și perforare |
1 bucată |
|
Lotul 6 |
Capsator electric pentru broșuri |
1 bucată |
|
Lotul 7 |
Aparat semiautomat de broșat cu termoclei |
1 bucată |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Strada Ion Creangă, nr.1, or. Chișinău, MD-2069, Republica Moldova
Blocul 2, Etajul 2, biroul 30,
Guțu Mihaela, Tel: +373 22-24-07-91;
E-mail: achizitii.bm@upsc.md.
Web: https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/
Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5, înainte de 05.11.2024, ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE PROIECT
NUME PRENUME Sava Lucia
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- BNM angajează Economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
- Project Manager (NPSA-10), Flood Management Project - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





