Anunț specific de achiziții privind achiziționarea Mobilierului pentru două săli de clasă
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: 6542-MD
- Titlul subproiectului: „Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT
- Obiectul achiziției: Mobilier pentru două săli de clasă
- Nr.: MD-ALECUR.UNI-454533-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldovaa primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-U-07 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în rezultatul achiziției de Mobilier pentru două săli de clasă.
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Lotul nr. 1 Mobilier pentru două săli de clasă
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I. P. Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Contabilitatea, Secția Planificare Economică
str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova
Angela Țibuleac, managerul de achiziții
Tel: 0231 52 473
e-mail: proiect.usarb@gmail.com
Web: https://usarb.md/wp-content/uploads/2024/10/RFQ_Mobilier-_-CREMA-IT-1.pdf
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5 înainte de 25 octombrie 2024, ora 1400.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 30 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT
Valentina Prițcan___________________