Concurs pentru selectarea unui formator în resurse umane

Asociația Obștească „CASMED” invită formatori în domeniul resurselor umane să participe la concurs pentru selectarea unui formator care va livra un atelier de două zile în mun. Bălți. Atelierul se va adresa reprezentanților organizațiilor locale conduse de femei, reprezentanților prestatorilor de servicii sociale, educaționale și de suport pentru persoane vulnerabile și refugiați din Ucraina. Atelierul este preconizat pentru data de 7-8 noiembrie.   

Obiectivele atelierului:

  • Consolidarea competențelor participanților în domeniul managementului resurselor umane.
  • Dezvoltarea unei culturi organizaționale bazate pe valori și performanță.
  • Îmbunătățirea proceselor de recrutare, selecție și evaluare a personalului.
  • Stimularea angajaților și creșterea nivelului de satisfacție profesională.

Profilul candidatului ideal:

  • Minimum 3 ani de experiență în domeniul resurselor umane, cu accent pe formare și dezvoltare.
  • Cunoaștere aprofundată a principiilor managementului resurselor umane, abilități de facilitare a activităților de formare, experiență în utilizarea instrumentelor de evaluare psihologică și de performanță.
  • Capacitate excelentă de a comunica atât în scris, cât și oral, într-un stil adaptat la publicul țintă.
  • Abilitatea de a planifica și implementa cu succes activități de formare, precum și de a evalua impactul acestora.

Responsabilitățile Formatorului:

  • Elaborarea unui program de instruire detaliat și interactiv.
  • Facilitarea atelierului de două zile, utilizând metode de învățare active și participative.
  • Evaluarea nevoilor de training ale participanților și adaptarea conținutului în consecință.
  • Elaborarea unui raport detaliat privind desfășurarea atelierului și rezultatele obținute.

Livrabile:

  • Program detaliat al atelierului, inclusiv agenda și materiale de curs.
  • Prezentări în format electronic.
  • Raport final, care să includă evaluarea participanților și recomandări pentru dezvoltarea ulterioară.

Criterii de evaluare:

  • Experiența demonstrată în livrarea sesiunilor de formare și calificările candidatului;
  • Calitatea conceptului și a programului de instruire propus;
  • Abilitățile de comunicare și de prezentare în limba rusă;  
  • Oferta financiară.

Dosarul de candidatură va conține:

  • CV detaliat, cu accent pe experiența relevantă.
  • Conceptul de instruire și agenda detaliată.
  • Exemple de materiale de training elaborate anterior.
  • Dovada experienței organizării sesiunilor de instruire.
  • Oferta financiară.

Termen limită pentru depunerea dosarelor: 24 octombrie 2024.

Dosarele pot fi depuse la adresa: str. Mircea cel Bătrân 81, of. 51, Bălți, Republica Moldova, sau prin e-mail la adresa: casmed.refugiati@gmail.com cu denumirea” Selectare  formator”. Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la concurs.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați: Selivestru Anastasia 067700250, Cojocaru Ina 069950232 și Soroceanu Daniel 067711158 sau să trimiteți un e-mail la casmed.refugiati@gmail.com.

Activitatea dată este parte a proiectului ,,Îmbunătățirea accesului la servicii esențiale de protecție, prin consolidarea rolului de răspuns umanitar al organizațiilor locale de femei din Ucraina și Moldova (WLO), finanțat de Republica Federală Germană prin Ministerul Federal al Afacerilor Externe și implementat de HIAS Europe în parteneriat cu HIAS Moldova și Asociația Obștească  „CASMED. Acest proiect este conceput pentru a întări capacitatea organizațiilor locale conduse de femei din Ucraina și Moldova să ofere sprijin esențial comunităților vulnerabile, asigurând astfel accesul la servicii de protecție și asistență în contexte de criză.

 

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola