Termeni de referință privind selectarea unei companii media care va desfășura o campanie de sensibilizare a opiniei publice



A.O. CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obștească care pledează pentru implementarea conceptului egalității de gen în toate domeniile vieții, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de inițiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md .  

Campania de sensibilizare a opiniei publice se va desfășura în cadrul proiectului „Suport organizațional”, implementat de Asociația Obștească Centrul Național de Studii și Informare pentru Problemele Femeii ”Parteneriat pentru Dezvoltare”,  cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner Lund Sucursala Chișinău.

Obiectivul concursului: Selectarea unei companii media sau agenție de PR și creație ce va desfășura o campanie de informare și sensibilizare privind fenomenul violenței obstetrice și ginecologice în perioada 25 noiembrie-10 decembrie 2024.

Perioada de desfăşurare a activităţii:  25 noiembrie – 10 decembrie 2024

Rezultate aşteptate: Compania selectată va presta serviciile conform cerințelor solicitate de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în prezentul document şi în baza contractului semnat între părți (compania selectată şi CPD).

Cerințe:

  • Elaborarea conceptului campaniei de informare și sensibilizare;
  • Elaborarea produselor media ce vor fi publicate și distribuite;
  • Implementarea campaniei în perioada 25 noiembrie- 10 decembrie 2024.

Conceptul campaniei și produsele elaborate vor fi coordonate cu echipa CPD.

Dosarul va include:

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:

  • Copia certificatului de înregistrare;
  • CV-ul organizației și CV-urile membrilor echipei ce vor fi implicate în desfășurarea activității;
  • Exemple de activități asemănătoare, va constitui un avantaj;
  • Cel puțin 2 scrisori de recomandare;
  • Oferta financiară în MDL (Anexa nr.2), o descărcați aici: https://progen.md/achizitii/
  • Abordarea tehnică propusă de companie;
  • Declarația de integritate semnată (Anexa nr. 3), o descărcați aici: https://progen.md/achizitii/

Cerințe minime de calificare:

  • Experiență de minim 5 ani în domeniu;
  • Experiență de lucru pe subiecte sociale;

Plata pentru serviciile prestate

Plata va fi efectuată prin virament bancar conform prevederilor contractului. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).

Perioada de executare a contractului: 1 octombrie 2024- 20 decembrie 2024 (contractul va fi semnat în Lei MDL).

Ofertele pot fi trimise în formă electronică la adresele de e-mail:  nataliarezneac@gmail.com și cojocaru.cristina.cpd@gmail.com

Ofertele sigilate vor cuprinde:

De la: Numele ofertantului, data, semnătura directorului, amprenta ştampilei, rechizitele bancare şi datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail);

Denumirea concursului: Concurs de selectare a unei companii media ce va organiza o campanie de sensibilizare în perioada 25 noiembrie- 10 decembrie 2024.

Termenul de valabilitate a ofertei financiare este de 30 zile.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 2 octombrie 2024.

Pentru informații suplimentare vă rugăm să contactați: Alexandra Ermolenco, tel. 069 627952  sau e-mail: al.ermolenco@gmail.com.

Termeni de referință compleți vă rugăm să-i descărcați aici: https://progen.md/achizitii/

 

 

Anexa 1

Criterii de evaluare

Criterii

Punctaj Maxim

Compania/Organizația

A

B

C

D

E

1

Experiență profesională

10

         

2

Experiență pe obiecte sociale

15

         

3

Echipa de experți

10

         

4

Abordarea tehnică

35

         

5

Oferta financiară

30

 

 

 

 

 

TOTAL

100

         

Punctajul pentru ofertele financiare, va fi calculat în baza următoarei formule:

P=Pmax*Cmin/C, unde

P- Punctajul acumulat de companie

P max – punctajul maxim pentru criteriul dat

C min – suma propusă în cea mai mică ofertă financiară

C – suma propusă în ofertă financiară

Anexa 2

Modelul ofertei financiare

Data. Xx.xx.xxxx

Nr.

Oferta

Preţ ofertă MDL

Inclusiv TVA

1.        

Campanie de informare și sensibilizare privind fenomenul violenței obstetrice și ginecologice în perioada 25 noiembrie- 10 decembrie 2024

 

TOTAL

MDL

Semnătura

Ștampila

Datele bancare

Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldovenești (MDL). Semnarea şi ștampilarea acesteia este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă