Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de ofertă - servicii de locațiune oficiu pentru Centrul European al Consumatorului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova solicită oferte pentru contractarea serviciilor de locațiune oficiu care să corespundă criteriilor minime înaintate mai jos.
Criterii tehnice și descriere:
1. Suprafață
Spațiul oferit spre chirie trebuie să aibă o suprafață cuprinsă între 20 și 30 m², asigurând un spațiu de lucru adecvat pentru cel puțin două birouri, precum și acces la o sală de ședințe disponibilă la necesitate.
2. Localizarea
Mun. Chișinău, sectorul Centru, în perimetrul străzilor Alexandru cel Bun – Alexei Mateevici și Bulgară – Toma Ciorbă.
3. Compartimentarea și amenajarea
Oficiul propus spre chirie trebuie să fie amplasat la parter, compartimentat în 1-2 încăperi destinate birourilor, cu acces la o sală de ședințe disponibilă la necesitate, o baie și o bucătărie mică. Sala de ședințe trebuie să poată acomoda cel puțin 10 persoane. Spațiul propus trebuie să fie gata de utilizare, fără a necesita reparații cosmetice sau capitale, și să includă următorul mobilier: minim 3 mese și 3 scaune.
4. Luminozitatea, aerul condiționat și încălzirea
Oficiul trebuie să aibă instalat sistem de încălzire (propriu sau care permite controlarea temperaturii independent de restul clădirii) precum și sistem de condiționare a aerului. Spațiul trebuie să fie bine iluminat atât în mod natural precum și artificial.
5. Comunicații
Oficiul propus spre chirie trebuie să permită conexiunea internet și telefonie.
6. Accesul în clădire
Ușa de intrare trebuie să permită instalarea sistemul de restricționare a accesului.
7. Parcarea
Locuri de parcare disponibile în apropiere.
8. Disponibilitatea și durata contractului de chirie
Spațiul trebuie să fie disponibil începând cu 1 octombrie 2024 pentru o perioadă minimă de 12 luni, cu posibilitatea de a extinde termenul de chirie după această dată.
Pentru depunerea ofertei, părțile interesate rugăm să acceseze anunțul complet pe pagina Expert-Grup: https://bit.ly/3TBiLvd
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









