Achiziția unui încărcător frontal telescopic care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a brichetelor, precum și a liniilor de producere a brichetelor

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de  Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei. Scopul Proiectului este îmbunătățirea eficienței operaționale și sprijinul activităților curente ale beneficiarului prin integrarea echipamentelor de înaltă performanță.

  1. Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Sursa finanțării: Proiectului ”Răspuns multidimensional la provocările emergente de securitate umană”, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) din Moldova și finanțat de către Guvernul Japoniei.
  3. Obiectul achiziției: Achiziția unui încărcător frontal telescopic care să răspundă nevoilor operaționale de manipulare a materiei prime și produselor finite în procesul de fabricare a brichetelor, precum și a liniilor de producere a brichetelor care să asigure un proces de producție eficient, economic sigur și sustenabil adaptat nevoilor și condițiilor de operare ale beneficiarului, după cum urmează:
  • LOT 1 - Achiziția unui încărcător frontal telescopic pentru r-nul Orhei, s. Isacova;
  • LOT 2 - Achiziția unei linii de producere a brichetelor pentru r-nul Căușeni, s. Grigorievca;
  • LOT 3 - Achiziția unei linii de producere a brichetelor pentru r-nul Hîncesti, s. Boghiceni.
  1. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • Termen de livrare/executare este de max. 30 zile calendaristice din momentul semnării contractului;
  • Locația livrării bunurilor: LOT 1 - r-nul Orhei, s. Isacova; LOT 2 - r-nul Căușeni, s. Grigorievca și LOT 3 - r-nul Hîncesti, s. Boghiceni.
  • Cerințe și parametri tehnici – în concordanță cu Caietele de sarcini anexate pentru fiecare LOT separat.
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL;
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunurilor semnat de către Părți).
  4. Termenul de garanție:

Pentru încărcător frontal telescopic – minim 1 an sau 500 ore;

Pentru linia de producere a brichetelor - minim 2 ani;

  1. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat. În cadrul procedurii de evaluare se vor accepta Bunurile și Lucrărilor fără devieri conform cerințelor tehnice solicitate în Caietele de sarcini.
  2. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate Bunurile, traduse în limba română și/sau rusă, respectiv va asigura după caz: (i) livrarea utilajului la locul de amplasare, (ii) executarea lucrărilor de montare și ajustare cu personal calificat, (iii) executarea lucrărilor de măsurări de laborator electrotehnic și (iv) elaborarea/transmiterea instrucțiunilor de operare/ exploatare.
  3. Oferta va conține cerințele/specificațiile tehnice depline solicitate conform caietelor de    sarcini.
  4. Pentru a participa la licitația publică, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală   ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform: Tabelului 3 (LOT 1), și tabelului 5 (LOT 2 și 3) din Caietul de sarcini;
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează:
    • Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
    • Toate echipamentele trebuie să fie însoțite de declarații/certificate de conformitate ale producătorului, care dovedesc caracteristicile tehnice necesare și conformitatea cu standardele în vigoare.
    • Echipamentul va purta marcaj de conformitate CE (Certificat European de Conformitate).
    • Toate echipamentele electrice trebuie să fie însoțite cu declarații de conformitate pe proprie răspundere emise de producător, cu dovada că producătorul deține sisteme de management integrate, conforme standardelor din seria ISO 9001 (Sisteme de management a calității), ISO 14001 (Sisteme de management de mediu).
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura            persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, (după caz: copia contratelor/acte/certificate de execuție, ultimul raport financiar etc.).

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 20 septembrie 2024, ora 00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: LOT 1 - Achiziția unui încărcător frontal telescopic pentru r-nul Orhei, s. Isacova și/sau LOT 2 - Achiziția unei linii de producere a brichetelor pentru r-nul Căușeni, s. Grigorievca și/sau LOT 3 - Achiziția unei linii de producere a brichetelor pentru r-nul Hîncesti, s. Boghicen
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura (olografică sau digitală) a persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei (după caz).
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.

Caietele de sarcini pot fi descărcate AICI