Anunț specific de achiziții privind achiziționarea Servicii de editare și publicare a materialelor didactice



Anunț specific de achiziții

Cerere de cotații –Servicii non-consultanță

 

Țara: Republica Moldova

Instituția: IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți

Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova

  • ID Proiect: P167790
  • Titlul subproiectului: CONPROPRECERC „Consolidarea procesului de predare, învățare, cercetare în domeniul ingineriei și activităților inginerești”
  • Obiectul achiziției: Servicii de editare și publicare a materialelor didactice

Ref. Nr.: MD-ALECUR.UNI-354142-NC-RFQ

  1. IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldovaîn cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-U-08 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului CONPROPRECERC „Consolidarea procesului de predare, învățare, cercetare în domeniul ingineriei și activităților inginerești”.
  2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor atribuire în cadrul achiziției serviciilor de editare și publicare a materialelor didactice.
  3. IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:

Lot

Denumirea serviciilor

Cantitate,

ex.

Lotul nr. 1

1.    Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare (practicum): ,,Sisteme integrate de proiectare asistată de calculator”

13

2.    Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare (suport de curs): ,,Fabricarea asistată de calculator”

13

3.    Servicii de editare și publicare a produselor/suporturilor curriculare  (suport de curs): ,,Tehnologii neconvenționale inovative” 

13

  1. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament deachiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
  2. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la managerul de achiziții usarb@gmail.com.
  3. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova sau electronic la adresa de e-mail proiect.usarb@gmail.com înainte de 26 august 2024, ora 14:00.

Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

  1. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 30 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
  2. Adresa menționată mai sus, în punctul 6 este:

I.P. Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți,

Contabilitatea, Secția Planificare Economică

Angela Țibuleac, managerul de achiziții

str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova

tel.: 0 231 52 473

e-mail: proiect.usarb@gmail.com

SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT

Valentina PRIȚCAN __________________