Anunț de participare la licitație RFQN-SCRM-MD-24-011 pentru procurarea de produse/echipamente IT
Anunț de participare la Licitație RFQN-SCRM-MD-24-011 pentru procurarea de produse/echipamente IT
Data: 07.08.2024
INTRODUCERE :
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.
SCOPUL SOLICITĂRII:
Dorind să îmbunătățească incluziunea socială, intergrarea și bunăstarea refugiaților ucraineni și a cetățenilor vulnerabili moldoveni, SCRM a deschis mai multe Centre Umanitare în cadrul filialelor sale de pe teritoriul Republicii Moldova. Aceste Centre Umanitare funcționează ca un punct de informare, de întâlnire, de educație, de sănătate și referire la alte servicii făcând legatura cu diferite organizații guvernamentale sau neguvernamentale. Centrele Umanitare joacă un rol primordial în promovarea coeziunii sociale, a angajamentului comunitar, a schimbului de experiență și al colaborării.
SPECIFICAȚII TEHNICE :
Pentru îndeplinirea acestui scop se dorește achiziționarea următoarelor echipamente si accesorii IT cu urmatoarele specificatii tehnice:
Nr crt |
Denumirea bunurilor/ serviciilor |
Unitate de măsură |
Cantitate |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
1 |
Computere portabile (laptopuri) |
Unit |
6 |
1. Ecran: 1.1. Tip display: IPS sau VA, min 15.6" Full-HD min. (1920 x 1080) 2. Procesor: 2.1 Anul lansării în producție: min 2023; 2.2 Minimum 6 nuclee, minimum 10 Threads. 2.3 Nivelul Cache L3: minimum 10 MB 2.4 Arhitectura: x64 3. Placa de bază: 3.1. Tipul de memorie: min. DDR 4, 3.2. Sloturi memorie: min. 2 sloturi 3.3. Modul SSD M.2: Da, 3.4. Placa Video: Integrată, 3.5. Audio integrat: Da 3.6. TPM – Trusted Platform Module 2.0. 4. Interfață Type A minimum 3 porturi: 4.1. USB minimum versiunea 2.0 Type A: minimum 1, 4.2. USB minimum versiunea 3.0 Type A: minimum 1, 4.3. USB minimum versiunea 3.1 Type-C: minimum 1 4.4. Bluetooth: Da (versiunea 5) 4.5. Conector audio 3.5 mm: Da 4.8. Microfon incorporat: Da 4.. Camera-web încorporată: min 720p HD, 4.10. Audio: Audio jack(s), 4.11. Boxe incorporate: Da 4.1. HDMI: Da, 5. Rețea: 5.1. Wi-Fi: Da, v.6 (802.11ax), 5.2. Port LAN (RJ-45) integrat, 5.3. Viteza transfer date: 10/100/1000 Mbit/s ethernet. 6. Memorie RAM, cel puțin un slot neîncorporată: 6.1. Tip memorie: Min. DDR4, 6.2. Capacitate memorie: Min. 16 Gb, expandabil pînă la 32 Gb. 6.3. Frecvenţa memorie: min 2666 MHz, 6.4. Tensiune electrică: 1.2 V. 7. Unitate de stocare SSD: 7.1. Form factor și interfața : NVMe 7.2. Capacitate de stocare: min 256 GB, 7.3. Viteza de citire: min 520 MB/s, 7.4. Viteza de scriere: min 450 MB/s, 7.5. IOMeter: 75 000/100 000 IOPS, 8. Sursă alimentare: 8.1. Li-Ion Battery 8.2. Timpul de funcționare a laptopului pe acumulator cel puțin 5 ore. 9. Tastieră: 9.1. QWERTY. 10. Software inclus: 10.1. Windows 11 Pro 64-bit. Licența OEM 10.2 Microsoft Suită de programe Microsoft Office Home and Student 2021 Eng X86/ X64 - licenta Se vor furniza toate pachetele software care să permită reinstalarea sistemului de operare de către beneficiar precum şi drivere pentru toate componentele sistemului. 11. Termen de garanție: 11.1. minim 24 luni, din data livrării, fără păstrarea ambalajului. Termenul se extinde și asupra bateriilor defecte (nereîncărcabile, nu se identifică conexiunea). 11.2. Anul de producere: Nu mai vechi de 1 an până la momentul livrării. 12. Certificări: 12.1. Energy Star 12.2. Marcaj CE 13. Geanta de transport din poliester rezistent la apa compatibila cu dimensiunile laptopului ofertat |
2 |
Servicii de instalare și configurare |
Unit. |
6 |
Se va instala și configura softul in cele 4 laptopuri si cele 2 computere monobloc 1. Microsoft Windows; 2. Microsoft Office Home & Student 3. Pachete driver necesare; 4. Google Chrome; |
3 |
Imprimanta multifunctionala inkjet |
Unit |
2 |
1. Caracteristici de baza : 1.1. Functii imprimanta: imprimare, copiere, scanare 1.2. Tip imprimanta - color 1.3. Dimensiune hartie A4 2. Tehnologia de imprimare 2.1. Inkjet 2.2. Rezolutia de imprimare 4800x1200 dpi 2.3. Configurare cartuse – 4 rezervoare de cerneala incorporate 2.4. Imrimare duplex – Da 2.5. Imromare fara margini – Da 2.6. Viteza minima de imprimare negru 15,5 foi/min 2.7. Viteza minima de imprimare color – 8,5 foi/min 3. Prelucrare hartie/support 3.1. Capacitatea alimentatorului automat min 30 foi 3.2. Capacitatea tavii de casete min 250 foi 3.3. Tavi de alimentare cu hartie 1 3.4. Densitatea hartiei compatibile 64 g/m2 – 300 g/m2 4. Scaner 4.1. Format scaner A4 4.2. Rezolutia 1200 dpi 4.3. Rezolutia de scanare maxima 2400 4.4. Viteza de scanare 200 ipm 5. Panou de control 5.1. LCD display 6. Conexiuni 6.1. WiFi, WiFi direct, USB 7. Termen de garanție: 7.1. minim 12 luni 7.2. Anul de producere: Nu mai vechi de 1 an până la momentul livrării.
|
4 |
Cerneală compatibilă |
Set |
4 |
Fiecare set va contine 4 recipiente de cerneala (negru, cyan, magenta, galben, fiecare cu un volum de min 70 mil |
CONDITII DE PARTICIPARE :
1. Ofertanți eligibili
Invitația de participare la licitație este deschisă către toti furnizorii autorizati care activează pe teritoriul Republicii Moldova.
- Conținutul cererii de ofertă
Cererea de ofertă constă din urmatoarele documente menționate mai jos, care vor fi citite împreună cu orice alte acte adiționale emise (anexe):
- Termeni și condiții generale a contractelor de bunuri ale SCRM – anexa I
- Formular de înregistrare al furnizorului – anexa V
- Declarația de angajament – anexa VI
- Codul de conduită – anexa VII
- Cerinte Tehnice
Echipamentele/Produsele ofertate vor fi in conformitate cu Specificatiile Tehnice enunțate.
- Oferta financiara:
Oferta financiară va conține
- prețul unitar al fiecărei poziții, inclusiv TVA in MDL conform specificatiilor tehnice
- Costuri de livrare (daca este cazul)
- Valoarea totală a ofertei din care se scad eventuale reduceri, cu TVA în MDL.
- Limba de ofertare
Oferta va fi redactată în limba română.
- Termeni de plată:
Termenul standard de plată al SCRM este în decurs de 30 de zile de la data acceptării livrarii.
Dacă se solicită o altă condițe de plată, vă rugăm să o indicați în propunerea dumneavoastră.
- Termenul de livrare: SCRM dorește livrarea produselor/echipamentelor IT în maxim 10 zile de la semnarea contractului la următoarea adresă : Societatea de Cruce Roșie din Moldova, Sediul Central, str Mihail Kogalniceanu nr 85 , Chisinau. Oferta va indica termenul de livrare al produselor/echipamentelor din momentul semnării contractului.
8. Valabilitatea ofertei:
Oferta. trebuie să rămână valabilă timp de cel puțin 30 de zile de la emitere.
- Evaluarea ofertelor
Evaluarea se va face pe baza ofertelor depuse, a Formularului de înregistrare a furnizorului (anexa V) și a documentelor justificative, toate semnate și ștampilate. Evaluarea va lua în considerare următorii factori dar fără a se limita la aceștia:
- Evaluarea administrativă:
- Formular de înregistrare a furnizorului (anexa V) completat corespunzător.
- Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice
- Certificat de atribuire a contului bancar emis de banca
- Certificat privind lipsa datoriilor fiscale
- Lista de client/parteneri din ultimii 3 ani, cu informații contractuale,
- Evaluarea tehnică:
- Ofertă tehnică în conformitate cu specificațiile tehnice
- Certificat/număr de intregistrare în lista furnizorilor de echipamente electrice și electronice, eliberat de Agenția Natională de Mediu
- Confirmare scrisă precum că echipamentul este nou (ne-refurbished) și că a fost fabricat cu cel mult 1 (un) an înaitea datei de livrare propuse
- Confirmare Service/centru autorizat pentru remedierea/înlocuirea defectelor echipamentelor
- Certificat de origine de la producător
- Certificat Energy Star 8.0; fiecare laptop va deține eticheta
- Declaratia privind garanția bunurilor – (preferat 36 luni)
- Cartea tehnica a laptopului/imprimantei – instrucțiuni de utilizare
Numai ofertele acceptate din punct de vedere tehnic vor fi evaluate din punct de vedere financiar.
- Evaluarea financiară
- Oferta financiară.
- Acceptarea condițiilor standard de plată ai SCRM.
- Termenii de plată
- Termenul de livrare
- Valabilitatea ofertei
INFORMAȚII IMPORTANTE:
- SCRM își rezervă dreptul de a accepta sau respinge parțial sau întreaga ofertă.
- SCRM își rezervă dreptul de a mări sau micșora cantitatea indicată în funcție de nevoile operaționale.
- SCRM își rezervă dreptul de a accepta opțiuni alternative numai în cazul în care acestea sunt în conformitate cu specificațiile tehnice din considerente operationale..
- SCRM își rezervă dreptul de a diviza comanda între furnizori.
- În cazul în care oferta. va fi acceptată, se va cere semnarea Termenilor și Condițiilor Generale ale SCRM (Anexa I și returnarea acestora odata cu contractul semnat).
CLAUZE GENERALE :
Cu exceptia cazului în care sunt modificate în mod expres termenii și conditiile generale ale contractului, se vor aplica Termenii si Conditiile Generale SCRM, atasate acestuia (Anexa I)
CLAUZA PRIVIND PRINCIPIILE DE CONDUITĂ :
Furnizorul care dorește să colaboreze cu SCRM trebuie să respecte următoarele principii de conduită:
Etica în afaceri: furnizorul trebuie să mențină cel mai înalt grad de etică în afaceri atunci când lucrează cu SCRM.
Transparența furnizării informațiilor: furnizorul nu va fi implicat în activități frauduloase, denaturarea informațiilor sau faptelor în scopul influențării procesului de selecție și atribuire a contractelor în favoarea sa.
Concurență loială: furnizorul nu va fi implicat în practici corupte, coluzive sau coercitive.
Funcționarii nu pot beneficia: Furnizorul declară și garantează că niciun angajat al SCRM nu a fost sau nu va fi admis de către Furnizor la niciun beneficiu direct sau indirect care decurge din prezenta Cerere de ofertă, Comandă de cumpărare / Contract sau din atribuirea acestora. Furnizorul este de acord că încălcarea acestei dispoziții reprezintă o încălcare a unui termen esențial al prezentei comenzi de achiziție/contractului.
Linia de integritate: Raportați orice presupusă abatere sau incident de integritate, cum ar fi corupția, frauda, exploatarea și abuzul sexual, hărțuirea, comportamentul lipsit de etică, abuzul asupra copiilor, incidentul de securitate, securitatea informațiilor sau incidentele de sănătate a personalului - online pe https://ifrc.integrityline.org, trimiteți un e-mail la speakup@ifrc.integrityline.org.
Dacă, în orice moment pe parcursul procesului de înregistrare sau achiziție, SCRM stabilește că furnizorul încalcă principiile menționate mai sus, cererea de înregistrare sau oferta furnizorului respectiv poate fi respinsă ca neeligibilă. Toate costurile legate de rezilierea contractelor sunt suportate de furnizor.
CONDIȚII PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR:
- Oferta, este obligatoriu de a fi expediată doar la adresa de email: tender@redcross.md
- Subiect email : RFQN-SCRM-MD-24-011 și numele ofertantului.
- Oferta este obligatoriu de a fi expediată pînă la data limită, care este 31 august 2024, orele 16.00 – ora locală din Moldova.
- Vă rugăm să nu copiați (cc sau bcc) nici o altă adresă de e-mail SCRM în e-mailul ce conține oferta.
- Oferta trimisă prin alte mijloace decat adresa de e-mail indicată nu va fi luată în considerare (IMPORTANT).
- Oferta întârziată după termenul limită nu va fi luată în considerare (IMPORTANT)
Pentru întrebări și informații suplimentare privind această cerere de ofertă vă puteți adresa în scris la următoarea adresă de e-mail : vladislav.beregoi@redcross.md și hr.office@redcross.md