Asociația obștească CCF Moldova - Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea unui agent economic din domeniu servicii de catering
Informație
In perioada martie 2023 – iulie 2025, CCF Moldova implementează proiectului “Participăm acum! - Îmbunătățirea oportunităților de participare a copiilor și tinerilor cu dizabilități în sistemul de educație din Republica Moldova” în colaborare cu MEC si în parteneriat cu ChildFund Germania, cu suportul financiar al BMZ - Ministerul Federal pentru Cooperare Economică și Dezvoltare din Germania și Fundația “Ceslav Ciuhrii” din Republica Moldova.
In cadrul proiectului participă 18 școli din 6 raioane selectate în parteneriat cu MEC și CRAP, având grup ținta circa 400 de copii cu dizabilități, și părinții copiilor cu dizabilități, specialiști din domeniul educației inclusive, manageri școlari si profesori. Școlile au fost selectate în urma unui concurs la care au participat 140 școli din 28 raioane.
OBIECTIVUL PROIECTULUI: Îmbunătățirea oportunităților de participare a copiilor și tinerilor cu dizabilități în sistemul de educație din Republica Moldova.
Asociația obștească CCF/HHC Moldova - Copil, Comunitate, Familie deschide procesul de tender pentru selectarea a unui agent economic din domeniu servicii de catering în legătură cu organizarea evenimentelor din 12-13, 19-20, 26-27 septembrie 2024, și 03-04 octombrie 2024.
Perioada de formare a evenimentelor (training):
12-13 septembrie 2024 (or. Ungheni) – 25 persoane;
19-20 septembrie 2024 (or. Hîncești) - 23 persoane;
26-27 septembrie 2024 (or. Strașeni) - 17 persoane;
03-04 octombrie 2024 (or. Bălți) – 25 persoane.
Locația serviciilor de catering:
LOCAȚIA: 12-13 septembrie 2024 (or. Ungheni- sala IPLT Al. Pușkin, str. Decebal, 36A)
LOCAȚIA: 19-20 septembrie 2024 (or. Hâncești - sala STAP, str. Hîncu Mihalcea 153)
LOCAȚIA: 26-27 septembrie 2024 (or. Strășeni- sala IP Gimnaziu M. Viteazul, str. Chișinau, 4A)
LOCAȚIA: 03-04 octombrie 2024 (or. Bălți- sala STAP, str. Konev, 9)
Meniu solicitat:
2 – Pauze de cafea pe zi
1 - Prânz pe zi
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de training pe tot parcursul evenimentelor.
N/N |
Descrierea serviciilor: |
Număr unități |
Cantitatea |
Preț per pers. (TVA la cota 20%) |
Total (TVA la cota 20%) |
|
12-13 septembrie 2024 (or. Ungheni- sala IPLT Al. Pușkin, str. Decebal, 36A) |
||||
1 |
Pauză de cafea (2 pauze*1zi) |
1 |
25 persoane |
||
2 |
Prânz (1 prânz*zi) |
1 |
25 persoane |
||
3 |
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului. |
buc. |
50 sticle |
||
4 |
Deservire/Transport |
||||
Total (TVA la cota 20%) |
N/N |
Descrierea serviciilor: |
Număr unități |
Cantitatea |
Preț per pers. (TVA la cota 20%) |
Total (TVA la cota 20%) |
|
19-20 septembrie 2024 (or. Hâncești- sala STAP, str. Hîncu Mihalcea 153) |
||||
1 |
Pauză de cafea (2 pauze*1zi) |
1 |
23 persoane |
||
2 |
Prânz (1 prânz*zi) |
1 |
23 persoane |
||
3 |
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului. |
buc. |
46 sticle |
||
4 |
Deservire/Transport |
||||
Total (TVA la cota 20%) |
N/N |
Descrierea serviciilor: |
Număr unități |
Cantitatea |
Preț per pers. (TVA la cota 20%) |
Total (TVA la cota 20%) |
|
26-27 septembrie 2024 (or. Strașeni- IP Gimnaziu M. Viteazul, str. Chișinau, 4A) |
||||
1 |
Pauză de cafea (2 pauze*1zi) |
1 |
17 persoane |
||
2 |
Prânz (1 prânz*zi) |
1 |
17 persoane |
||
3 |
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului. |
buc. |
35 sticle. |
||
4 |
Deservire/Transport |
||||
Total (TVA la cota 20%) |
N/N |
Descrierea serviciilor: |
Număr unități |
Cantitatea |
Preț per pers. (TVA la cota 20%) |
Total (TVA la cota 20%) |
|
03-04 octombrie 2024 (or. Bălți- sala STAP, str.Konev,9 ) |
||||
1 |
Pauză de cafea (2 pauze*1zi) |
1 |
25 persoane |
|
|
2 |
Prânz (1 prânz*zi) |
1 |
25 persoane |
|
|
3 |
Sticle cu apă 0,5 l. în sală de conferință pe tot parcursul evenimentului. |
Buc. |
50 sticle |
|
|
4 |
Deservire/Transport |
|
|
|
|
|
Total (TVA la cota 20%) |
|
|
|
|
Adăugător solicităm în prealabil meniul varietăților de prânz şi pauze de cafea de care dispuneți. Vă rugam să depuneți/transmiteți oferta pentru serviciile de mai sus însoțită de costurile detaliate atât per persoană cât și total per serviciu (TVA la cota 20%)
I. Cerințe de evaluare:
- Garanţii respectare raportului preţ şi calitate
- Ofertele vor fi prezentate în lei cu cota TVA 20%. Plata prin virament în contul furnizorului în lei MDL.
- Oferta de preț va conține data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon, e-mail);
- Experiență de cel puțin 3ani, în realizarea serviciilor solicitate.
II. Cerințe speciale:
– Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari.
III. Ofertele pot fi trimise în format electronic la adresele:
alexandru.tozlovan@ccfmoldova.org
Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 20 august 2024.
Pentru informații suplimentare puteți sa ne contactați la nr de telefon:
069347043, Tozlovan Alexandru, Manager procurări, CCF Moldova
069931164, Panainte Diana, Asistent de project, CCF Moldova
Doar agenții economici selectați vor fi contactați
Oferta câștigătoare se va aprecia conform criteriului – preț, calitate, experiență și corespunderea cerințelor înaintate.
Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.