EcoContact anunță achiziționarea serviciilor de locațiune a spațiului cu destinație oficiu



EcoContact anunță achiziționarea serviciilor de locațiune a spațiului cu destinație oficiu

Cerere de oferte de preț

Achiziționarea serviciilor de locațiune a spațiului cu destinație oficiu

pentru A.O. EcoContact 

 

A.O. EcoContact adresează o invitație de prezentare a ofertelor pentru achiziționarea serviciilor de locațiune a oficiului pentru A.O. EcoContact.

Perioada estimată a contractului de locațiune: 1 septembrie 2024 – 1 septembrie 2026, cu posibilitatea de extindere a termenului

I. CERINȚE TEHNICE

  1. Locația

Spațiul oferit pentru locațiune trebuie să fie amplasat în Chișinău, sectorul Centru, perimetrul străzilor Tighina -Toma Ciorbă.

  1. Suprafața și compartimentarea

Spațiul oferit pentru locațiune va avea max. 200 m2. Acesta trebuie să dispună de compartimente pentru  cel puțin 5 încăperi cu destinație de birouri care să permită acomodarea a cel puțin 2 mese de lucru fiecare, două săli de ședință( una pentru cel mult 6 persoane și a doua pentru cel mult 20 persoane), o bucătărie, o cameră de baie și o debara.  

  1. Starea tehnică și utilitățile disponibile

Spațiul oferit pentru locațiune nu trebuie să necesite reparație cosmetică sau capitală. Spațiul va avea instalat un sistem de încălzire propriu sau care va permite controlarea independentă a temperaturii. Fiecare birou, precum și sala de ședințe va fi echipată cu sistem de aer condiționat și sistem de iluminare. Buna iluminare naturală a spațiului va constitui un avantaj în evaluare. Sistemul de aprovizionare cu apă și sanitație trebuie sa fie în stare funcțională. Rețelele electrice interioare trebuie să permită funcționarea fără întrerupere a echipamentelor electrice care vor fi instalate in oficii (tehnica de calcul și imprimare, aparate de aer condiționat, fierbător de apă, cooler, cuptor cu microunde, etc.). Spațiul propus va avea rețeaua de conexiune internet și telefonie fixă instalată pentru fiecare birou, inclusiv sala de ședințe. 

  1. Accesul în clădire și locuri de parcare a automobilelor

Ușa de intrare în spațiul oferit pentru locațiune va dispune de sistemul de restricționare a accesului în oficiu sau va permite instalarea acestuia la necesitate.

Spațiul oferit pentru locațiune va dispune de cel puțin 5 locuri de parcare ale automobilelor în spații  rezervate sau situate în apropierea oficiului propus.

  1. Perioada contractului de locațiune

Spațiul oferit pentru locațiune va  fi disponibil începând cu 1 septembrie 2024 pentru o perioadă minima de 24 luni cu posibilitatea de a extinde a acesteia.

  1. Materiale foto și video

Descrierea serviciilor incluse în prețul de chirie va fi însoțită cu referințe foto și/sau video  pentru fiecărui articol enumerat în cerințele tehnice.

II. CERINȚE PENTRU APLICARE

Companiile/persoanele fizice vor prezenta următoarele documente:

  1. Formularul Ofertei și Termenii și Condițiile de Livrare completați, semnați și stampilați în mod corespunzător de persoana cu drept de semnătură sau împuternicite oficial în acest scop _Formularul Ofertei _Servicii locatiune oficiul AO EcoContact Formatul Word poate fi descărcat de aici: https://ecocontact.md/ro/post/ecocontact-anunta-achizitionarea-serviciilor-de-locatiune-a-spatiului-cu-destinatie-oficiu 
  2. Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice.
  3. Extrasul din Registrul Bunurilor Imobile care atesta dreptul de proprietate asupra spațiului propus pentru locațiune.
  4. Dovada privind lipsa datoriilor la serviciile comunale.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 10 august 2024, ora 18:00.   

Ofertele pot fi expediate electronic la următoarea adresă:  procurari@ecocontact.md