Cerere de cotații Echipamente tipografice și de digitizare
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Echipamente tipografice și de digitizare
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-429578-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Echipamente tipografice și de digitizare.
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Nr. lot |
Denumirea bunurilor |
Cantitate |
Lotul 1 |
Mașină digitală profesionistă de tipar monocrom și mașină digitală profesinistă de tipar color |
2 bucăți |
Lotul 2 |
Ghilotină electrică și aparat de tăiat hârtie |
2 bucăți |
Lotul 3 |
Mașină de îndosariere cu șină metalică și mașină pentru legat cu spirală de plastic |
2 bucăți |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Strada Ion Creangă, nr.1, or. Chișinău, MD-2069, Republica Moldova
Blocul 2, Etajul 2, biroul 30,
Guțu Mihaela, Tel: +373 22-24-07-91;
E-mail: achizitii.bm@upsc.md.
Web: https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/
Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5, înainte de 12.07.2024, ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE PROIECT
NUME PRENUME Sava Lucia