Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Achiziționare Echipamente Tehnice (IT)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CAIET DE SARCINI pentru achiziționarea echipamentelor tehnice pentru Centrul Unic al Consumatorilor din cadrul Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor.
I. INFORMAȚII GENERALE
Crearea și organizarea unui Centru Unic de Apel pentru Consumatori (SCCC) în cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului care va primi imediat și competent apeluri de la consumatori cu privire la încălcarea drepturilor esențiale ale acestora în diverse domenii.
II. OBIECTUL ACHIZIȚIEI
Obiectul achiziției presupune procurarea a:
1. Computer All-in-One
2. Licență Windows
3. Mouse wireless
4. Tastaturi wireless
5. Căști wireless cu microfon
6. Printer 3 in 1
7. Notebook
III. LIVRABILE
Achiziționarea următoarelor echipamente tehnice:
1. Computer All-in-One, Intel Core i5 / AMD Ryzen 5, Diagonala ecranului: 23,8 Rezoluția Display-ului: 1920x1080 FHD, Memoria RAM: 8GB Capacitate stocare: 512 GB, Sistem de Operare: Windows (4 buc.)
2. Licență Windows pentru 12 luni (4 buc.)
3. Mouse wireless / cu fir (4 buc.)
4. Tastaturi wireless (4 buc.)
5. Căști wireless cu microfon JBL / Logitech (4 buc.)
6. Printer HP 3 in 1 (Printer + Xerox + Scanner) (1 buc.)
7. Notebook Intel Core i5 / AMD Ryzen 5, Diagonala ecranului: 15,6, Memoria RAM: 8GB Capacitate stocare: 512 GB, Sistem de Operare: Windows (1 buc.)
IV. CONȚINUTUL OFERTEI
Oferta înaintată de operatorul economic trebuie să conțină obligatoriu minimum următoarele componente:
- Prețul pentru fiecare produs
- Garanția minim 24 luni.
V. NEEXECUTARE
Autoritatea Contractantă, AHCCJ poate anula Contractul de achiziții publice dacă Prestatorul nu prestează serviciul în conformitate cu termenii și condițiile stabilite.
Ofertele vor fi depuse la adresa electronică: hadrian.guzun@gmail.com, CC: henri.capitant.md@gmail.com, cu menționarea subiectului Ofertă Echipamente Tehnice - SCCC
Termen limită depunere dosar: 30.05.2024, ora 14:00
Detalii la tel.: 061137136
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea activității entităților din sectoarele AEÎ, OCN, BIC
- BNM angajează expert/ă principal/ă – Guvernanță TIC și conformitate internă
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- International Consultant for dam-breaching modelling, risk assessment, and capacity building (UNDP)
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





