Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. C.R.D.C invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție a echipamentului IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

ANUNȚ de achiziții privinind procurarea de echipament IT.
Obiectul achiziției: Laptop (geantă laptop, mouse USB optic).
Sursa alocației: A.O. Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară implementează inițiativa „Promovarea serviciilor de tineret și educație non-formală din regiunea Cahul”. Inițiativa este finanțată de Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ), în cadrul proiectului regional „Consolidarea Societății Civile în țările Parteneriatului Estic. Partener al proiectului este Centrul CONTACT.
Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
A.O. Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară, invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție a echipamentului IT specificat în anunțul dat: https://docs.google.com/file/d/1Dv2GcUruzuxmub1xt8GsEN8vhK9smOx9/edit?usp=docslist_api&filetype=msword
Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
-Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă.
-Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii/extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
-Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
-Telefonul: 0789 281 42
-E-mail: asociatiacrdc@gmail.com
Numele și prenumele persoanei responsabile: Bejan Irina.
Depunerea ofertelor:
-Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 15:00 pe data 30.04.2024
-Adresa de depunere a ofertelor: mun. Cahul, Pr. Republicii nr. 17, of. 40, Cahul MD- 3909, Republica Moldova, sau e-mail: asociatiacrdc@gmail.com
Contractarea va fi posibilă după aprobarea de către finanțator.
#CSOEaP#BetterLifeBeyondCapitals
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță prelungirea termenului de aplicare la concurs pentru funcția specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă în domeniul tehnologiilor informaționale
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






