Concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore în cadrul Centrului de Resurse pentru profesioniști/e din domeniul educație, copii și tineri
Concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore în cadrul Centrului de Resurse pentru profesioniști/e din domeniul educație, copii și tineri
TERMENI DE REFERINȚĂ
Centrul de Informare și Documentare privind Drepturile Copilului (CIDDC) anunță concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția lucrărilor de reparații minore în cadrul unui Centru de Resurse pentru profesioniștii/ele din educație, copii și tineri, inclusiv copiii refugiați.
- CONTEXT
CIDDC este o organizație nonguvernamentală, fondată în 1999. Inspirăm adulții să asculte vocea fiecărui copil și colaborăm cu copiii, familiile, autoritățile, serviciile publice și societatea civilă pentru a elabora și aplica soluții bazate pe drepturile copilului. Pentru mai multe informații, accesați www.drepturilecopilului.md.
De-a lungul celor 25 ani de activitate, CIDDC a dezvoltat și a acumulat o mulțime de resurse informaționale, cărți, materiale didactice, ghiduri metodologice, jocuri etc. care pot fi utile profesioniștilor, părinților și copiilor. În acest context, CIDDC își propune să organizeze toate aceste materiale într-un singur spațiu sub forma unui Centru de Resurse cu o suprafață de aproximativ 100 m ². În cadrul Centrului de resurse, CIDDC va organiza sesiuni de informare, sprijin pentru toți actorii interesați în înțelegerea și promovarea abordării bazate pe drepturile copilului, precum și activități pentru copii și tineri de înțelegere și monitorizare a drepturilor copilului.
Achiziția lucrărilor de reparație a Centrului de Resurse se realizează în cadrul proiectului „Răspuns de urgență pentru satisfacerea necesităților de bază ale refugiaților și comunităților gazdă afectate de criza din Ucraina în Moldova prin realizarea nevoilor de bază, educație, protecție și servicii MHPSS”, implementat de CIDDC în colaborare cu MEC, cu suportul financiar al World Vision și Aktion Deutschland Hilft (ADH).
Compania selectată va semna un contract care va avea drept obiectiv realizarea eficientă a serviciilor solicitate.
- SARCINI ȘI LIVRABILE:
Compania selectată va avea următoarele sarcini și responsabilități:
- Verificarea sistemului de scurgere, la necesitate, rezolvarea problemei identificate;
- Verificarea instalațiilor electrice, la necesitate, rezolvarea problemei identificate;
- Înlocuirea prizelor, întrerupătoarelor și becurilor;
- Înlocuirea capacelor de ventilare;
- Vopsirea pereților și tavanelor;
- Vopsirea ușilor și a plintelor de podea;
- Demontarea cabinei de duș din grupul sanitar;
- Îndepărtarea gresiei și faianței din grupul sanitar, ulterior înlocuirea acestora;
- Alte reparații minore identificate în timpul vizitei;
- Realizarea caietului de sarcini a lucrărilor de reparații necesare.
- CALIFICĂRI ȘI ABILITĂȚI
Cerințe față de candidați/ candidate:
- Persoane juridice înregistrate în Republica Moldova;
- Licență sau alte acte permisive în domeniul realizării lucrărilor de construcție/renovare;
- Experiență în domeniu, minimum 3 ani;
- Coordonarea tuturor activităţilor cu persoana responsabilă;
- Abilitatea de a lucra în termeni de timp restrânși;
- Experienţa pozitivă de lucru cu organizaţii nonprofit este un avantaj.
- Metodele și materialele de lucru ce țin cont de protecția mediului și sustenabilitate constituie un avantaj.
- DOSARUL APLICANTULUI ȘI PROCEDURA DE SELECTARE
Toate ofertele trebuie să conțină:
- CV-ul companiei şi/sau alte documente care vor demonstra experienţa în domeniu;
- Ofertă comercială completă, întocmită conform cerințelor, ștampilată și semnată, ce conține și termenii de realizare;
- Certificatul de înregistrare a companiei;
- Certificat înregistrare ca plătitor de TVA;
- Codul de conduită (anexat) completat și semnat.
Codul de conduită poate fi descărcat aici.
* Oferta va fi realizată de către aplicant, în format fizic, după realizarea unei vizite la adresa unde urmează a fi desfășurate lucrările de reparație. Organizarea acestei vizite va fi stabilită de comun acord între CIDDC și persoana de contact din partea aplicantului.
Selectarea companiei ce va realiza lucrările de reparație se bazează pe angajamentul nostru ferm cu privire la protecția copilului față de toate formele de violență în cadrul proiectelor și activităților CIDDC, precum și în afara organizației. CIDDC are o politică de protecție a copilului; compania selectată va semna o declarație prin care se vor angaja să respecte prevederile acesteia.
Selectarea se va realiza în baza următoarelor criterii:
- Respectarea termenului limită pentru depunerea dosarului;
- Respectarea documentației de înscriere indicate în termenii de referință;
- Experiența companiei în prestarea serviciilor solicitate;
- Raportul dintre preț, calitate și termenul de executare a lucrărilor de reparație.
Dosarul va fi prezentat în format electronic la adresa de email: adrianabordeniuc@gmail.com cu mențiunea „Companie de realizare a lucrărilor de reparație” până la data de 1 aprilie 2024, ora 12:00.
Dosarele incomplete sau expediate după termenul limită nu vor fi evaluate.
Pentru informații adiționale, nu ezitați să ne scrieți la adresa adrianabordeniuc@gmail.com sau să sunați la numărul de telefon: 0 681 82 551.
Notă: CIDDC prelucrează datele cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord ca datele dvs. personale să fie utilizate în procesul de selectare și raportate partenerilor CIDDC.