Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință pentru selectarea furnizorului de produse alimentare și băuturi în cadrul activităților cu beneficiarii Asociației
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” solicită oferte de prețuri pentru procurarea produselor alimentare și băuturi în cadrul activităților cu beneficiarii organizației, în perioada 12.03.2024 - 31.12.2024.
Condiții generale:
- Diversitatea produselor alimentare și băuturi comercializate;
- Disponibilitatea produselor și stocurilor comercializate;
- Costurile de livrare incluse în preț;
- Livrare lunar și la necesitate la oficiu pe Constantin Stere 1, Chișinău;
- Disponibilitate de comercializare cu TVA la cota 0%.
Condiții speciale:
- Perioada de valabilitate a produselor ce urmează a fi livrate trebuie sa fie în termen.
Prezentarea ofertei de preț:
Dosarul cu oferta de preț va include:
- Formularul “Oferta de preț” în lei moldovenești completat conform Anexei 1 (atenționăm ofertanții asupra necesității completării detaliate a Listei standard de produse alimentare și băuturi);
- Extras din Registru de Stat al persoanelor juridice;
- Informații despre experiența ofertantului (companiei) de minim 2 ani;
- Copia autentificată a certificatului de aviz sanitar valabil și alte documente emise de autoritățile competente ce atestă conformitatea produselor, inclusiv copiile autentificate ale certificatelor de calitate.
Dosarul cu oferta de preț va fi transmis până la 12.03.2024 pe adresa de e-mail office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului “Produse alimentare și băuturi”. Pentru detalii sau concretizări contactați: Liza Mogîldea +37369556150.
Criterii de eligibilitate:
- Dosarul complet;
- Experiență în comercializarea articolelor și produselor alimentare de cel puțin 2 ani.
Criterii de evaluare:
- Calitatea ofertei (60%), inclusiv:
- Experiență în comercializarea articolelor și produselor alimentare și băutur de cel puțin 2 ani;
- Posibilitatea de a presta serviciile în perioada martie – decembrie 2024 cu prețul indicat în oferta de preț (Anexa 1);
- Asigurarea disponibilității în perioada martie – decembrie 2024 a stocurilor de articole și produse indicate în oferta de preț (Anexa 1);
- Disponibilitate de comercializare a articolelor și produselor cu TVA la cota 0%;
- Posibilitatea de livrare a produselor alimentare și băuturi la oficiu pe str. Constantin Stere 1, Chișinău.
- Oferta financiară (40%).
Alte informații:
Achitările vor fi efectuate prin transfer, pe baza facturii fiscale și a actului de predare-primire.
- BNM angajează Expert principal în domeniul relațiilor internaționale
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





