Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Contractarea servicii de transport persoane în regiunea de sud a RM
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
TERMENI DE REFERINTA
Furnizare de servicii de transport persoane
Durata: ianuarie 2024 – ianuarie 2025, cu posibilă prelungire
Locație: Chișinău și Republica Moldova
1. Fundal
Din 2003, People In Need (PIN) are o prezență activă în Republica Moldova, susținând gândirea critică și împuternicirea societății civile locale. PIN si-a extins misiunea în 2009 oferind întotdeauna prioritate oamenilor și comunităților pe care le deservește.
PIN a stimulat creșterea în patru sectoare cheie din Moldova:
Promovarea mijloacelor de trai durabile și a practicilor de mediu
Creșterea incluziunii și protecției sociale
Pledoare pentru buna guvernare
Întărirea societății civile în regiunea transnistreană
Angajamentul PIN față de Moldova se concentrează pe tineretul națiunii, combaterea tendinței de migrație prin oferirea unor motive convingătoare pentru ca tinerii să rămână și să prospere. Pentru antreprenori și fermieri ecologici, sprijinul PIN este un catalizator pentru progresul economic și practicile agricole durabile. De asemenea, organizația se străduiește să demonteze barierele pentru persoanele cu dizabilități și alte grupuri marginalizate, promovând incluziunea și accesul la servicii. În plus, PIN împuternicește activiștii civici și mișcările de la bază să conducă schimbarea societății, în același timp parteneriat cu administrațiile publice locale pentru a promova un sector public receptiv și orientat spre soluții.
PIN Moldova este interesata să contracteze una sau mai multe companii de servicii de transport cu capacități și experiență relevante pentru a furniza servicii profesionale de transport de pasageri. Pentru a satisface nevoia actuală de servicii de transport de pasageri în partea de Sud a Republicii Moldova, PIN intenționează să încheie un contract sa mai multe contracte cu Contractori calificați care pot furniza servicii de transport de pasageri.
Contractele vor stabili proceduri și costuri standard pentru serviciile comandate frecvent pentru a simplifica procesul de comandă. Contractele vor fi valabile pe o perioadă inițială de un an cu opțiunea de prelungire, sub rezerva unei evaluări satisfăcătoare a performanței și menținerii unor prețuri competitive.
2. Scopul contractului
Obiectivul general al înființării contractelor este de a facilita și accelera achiziționarea de servicii profesionale de transport național de pasageri pentru biroul PIN Moldova. Companiile care urmează să fie angajate în contracte printr-un proces competitiv vor furniza servicii pe bază de preț fix. PIN își rezervă dreptul de a întrerupe utilizarea contractelor cu compania selectată dacă serviciile sau performanța nu sunt satisfăcătoare sau prețul devine necompetitiv pe piață. Companiile calificate interesate sunt invitate să-și exprime interesul și să ofere propuneri de preț pentru a satisface nevoile PIN așa cum sunt exprimate în prezentul document.
3. Durata estimată a contractelor
Contractele semnate în temeiul prezentului TdR vor avea o durată de 12 luni.
4. Detalii despre modul în care trebuie livrată lucrarea
Contractele vor fi semnate pentru prestarea următoarelor servicii de transport.
Furnizarea de servicii de transport pentru toate proiectele din regiunea de sud (Comrat și în afara orașului Comrat și alte locații din sud) pentru anul 2024, folosind vehicule cu capacitatea de 1-4/5-8/ 9-20 de pasageri (închiriere de vehicule inclusiv șofer)
Servicii de transport de pasageri la cerere (Mașină echipată cu centuri de siguranță, airbag-uri, aer condiționat și șofer calificat).
- Servicii de transport persoane pentru 1-4 pasageri
- Servicii de așteptare – preț pe oră (1-4 pasageri)
- Servicii de transport persoane pentru 5-8 pasageri
- Servicii de așteptare – preț pe oră (5-8 pasageri)
- Servicii de transport pasageri pentru 9-20 de pasageri (optional)
- Servicii de așteptare – preț pe oră (9-20 pasageri)
5. Indicatori de performanță pentru evaluarea rezultatelor
Performanța va fi evaluată pe baza următorilor indicatori:
- Respectarea termenelor stabilite și convenite pentru prestarea serviciilor;
- Calitatea prestării serviciilor și respectarea cerințelor serviciului;
- Demonstrarea unor standarde înalte de cooperare și comunicare cu PIN.
6. Calificări și experiență
Compania si personalul:
- Compania este inregistrata si licentiata conform legislatiei nationale ca companie de transport cu minim 3 ani de experienta in furnizarea de servicii de transport persoane.
- Compania detine cel putin 5 vehicule (detinute/inchiriate/subcontractate) cu o vechime de pana la 10 ani, minim 2 airbag-uri si AC 2 zone.
- Are experiență anterioară de lucru cu agenții internaționale de dezvoltare sau a avut acorduri corporative similare.
- Compania poate accepta comenzi cu un preaviz scurt.
- Va livra în termenele convenite, menținând în același timp un nivel ridicat de calitate.
- Compania are capacitatea de a subcontracta prompt vehicule pentru a se asigura că serviciile sunt livrate la timp și de calitatea cerută.
- Are implementate controlul calității și un mecanism de feedback.
- Compania asigură disponibilitatea unui personal suficient cu experiență și calificat pentru a răspunde în mod rezonabil la situațiile de urgență și pentru a oferi un răspuns rapid în afara orelor normale de lucru, dacă este necesar.
- Compania va înlocui șoferul care prestează servicii la solicitarea PIN-ului.
- După furnizarea serviciilor, compania va emite factura, factura proforma și raportul de jurnal de călătorie.
- Compania are șoferi cu experiență profesională relevantă de cel puțin 5 ani în categoria specifică de servicii de transport.
- Șoferii au cunoștințe foarte bune despre rețeaua rutieră a țării.
- Șoferii mențin întotdeauna o viteză sigură și urmează cel mai scurt traseu până la destinație.
- Este interzis șoferilor sa fumeze în timpul conducerii.
Flota de vecule:
- Vehicule verificate în mod regulat pentru starea tehnică și siguranță, întreținute la timp;
- Toate scaunele sunt dotate cu centuri de siguranță;
- Autovehiculele se curăță in interior și exterior înainte de a prelua pasagerii;
- Ele sunt echipate cu climatizare sau aer conditionat;
- Asigurare cuprinzătoare, inclusiv asigurare de răspundere civilă a pasagerilor;
7. Structura propunerii
Propunerea trebuie completată, semnată și returnată la PIN Moldova (tender.moldova@peopleinneed.net) așa cum este propus în Cererea de ofertă. Propunerea trebuie să conțină următoarele documente:
- Formular de cotatie (Anexa 1 Comrat )
- Copia licenței companiei
- Lista mașinilor propuse (model, an de fabricație)
- Copie după certificatul de înmatriculare al tuturor mașinilor propuse
Prețurile propuse în Formularul de cotație trebuie prezentat în lei moldovenești (MDL). Orice reduceri suplimentare, prețuri în trepte și alte variații de preț trebuie să fie detaliate în capitolul financiar al Formularului de cotație.
8. Evaluarea ofertelor
Comisia de evaluare va evalua și atribui contractul pe baza următoarei metode de evaluare: prețul cel mai mic pentru ofertele conforme din punct de vedere tehnic, separate pe loturi.
Companiile vor fi mai întâi evaluate din punct de vedere tehnic pe baze „conform/neconform” față de cerințele obligatorii specificate în capitolul „6. Calificări și experiență Companie și personal”
Toate Propunerile conforme din punct de vedere tehnic la cerințele obligatorii vor fi acceptate pentru evaluare financiară. Evaluarea financiară va fi efectuată pe baza datelor statistice de mai jos:
Lot 1.
|
La cerere servicii de transport persoane, Comrat |
Unitate |
|
Servicii de transport persoane pentru 1-4 pasageri |
13000 km |
|
Servicii de așteptare – preț pe oră (1-4 pasageri) |
125 h |
|
Servicii de transport persoane pentru 5-8 pasageri |
2000 km |
|
Servicii de așteptare – preț pe oră (5-8 pasageri) |
50 h |
|
Servicii de transport pasageri pentru 9-20 de pasageri (optional) |
1000 km |
|
Servicii de așteptare – preț pe oră (9-20 pasageri) |
25 h |
Licitația parțială va fi acceptată și evaluată ca loturi separate.
9. Alte prevederi
Întrucât PIN derulează procedura de achiziție pentru suma totală a contractului inclusiv eventualele modificări, PIN își rezervă dreptul de a repeta achiziția sau de a reînnoi serviciile/lucrările cu câștigătorul acestei licitații. Această opțiune de prelungire va fi menționată în contract și nu poate depăși durata și valoarea contractului inițial.
Negocierile ulterioare cu un ofertant despre preț și condiții sunt permise dacă negocierea este îndreptată spre a face oferta mai favorabilă pentru PIN.
În cazuri justificate, după primirea ofertelor și/sau în timpul negocierii (mai ales dacă devine evident că niciunul dintre ofertanți nu poate executa contractul în întregime), PIN are dreptul de a diviza contractul între doi sau mai mulți ofertanți astfel încât fiecare dintre ei va furniza o parte din serviciile cerute de contract. Această decizie va fi anunțată tuturor ofertanților, astfel încât aceștia să aibă șansa de a-și modifica ofertele.
În cazul în care ofertantul câștigător nu reușește să îndeplinească contractul încheiat, PIN va rezilia contractul în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a contractului, PIN își rezervă dreptul de a negocia în continuare (în licitație negociată) cu cel de-al doilea ofertant, alti ofertanți (după ordinea în care au fost evaluate ofertele lor). În cazul în care perioada de 60 de zile a trecut, va fi efectuată o evaluare a pieței pentru servicii transport.
- AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- CRS is hiring MEAL Project Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








