Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de cotații - Bunuri
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Colegiul “Alexei Mateevici” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP)
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr.: MD-A. MATEEVICI-392360-GO-RFQ
- Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-01 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Mobilier.
- Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
|
Nr. |
Denumirea bunurilor |
|
Lotul 1 |
Mobilă individualizată |
|
Lotul 2 |
Scaune și fotolii |
|
Lotul 3 |
Construcții individualizate din sticlă |
|
Lotul 4 |
Scenă mobilă |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău, str. Puskin 54, e-mail: curosliudmila@gmail.com, persoana responsabilă CUROȘ Liudmila.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa: IP Colegiul „Alexei Mateevici” din Chișinău, Puskin 54, Anticamera sau electronic la adresa de e-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com înainte de 15 martie 2024 ora 11:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Adresa (adresele) menționată (menționate) mai sus, în punctul 5 și 6, este
IP Colegiul „Alexei Mateevici” din Chișinău
CUROȘ Ludmila, manager de proiect
str. Puskin 54, or. Chișinău, Republica Moldova
tel: + 373 22 220 241
e-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com
www.cpam.md
- Request for Expressions of Interest for contracting a Procurement Specialist within NORLD EQIP Project
- International Consultant for dam-breaching modelling, risk assessment, and capacity building (UNDP)
- Qu25/03045:GTF/Consultant for Energy Audit Program Support and Quality Assurance
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- Project Management Specialist
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






