Contractare Servicii Instruire
Date generale: |
A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare (AFAD) din mun. Bălți lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea prestatorilor de servicii instruire . Achiziționarea serviciilor are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene. Context: Pentru crearea unui mediu favorabil de afaceri în regiunea de nord, avem nevoie să dezvoltăm un ecosistem antreprenorial sustenabil care va sprijini întreprinderile noi create cât și cele în dezvoltare. Centrul de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub” creat în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene are drept scop de a contribui la creșterea numărului de întreprinderi în regiune prin crearea Acceleratorul de Afaceri, oferind oportunități de sprijin tinerilor care doresc să inițieze o afacere proprie. În cadrul Acceleratorului se organizează sesiuni de instruire, consultanță și mentorat pentru tinerii antreprenori, afaceri mici și mijlocii, de asemenea se oferă spații de co-working în perioada de start-up.
|
Obiectul contractului de achiziții:
Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale în prestarea serviciilor de instruire și facilitare a activităților legate de crearea unui lanț valoric în domeniul horeca sau/și agricultură sustenabilă pentru beneficiarii Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub ” din mun. Bălți.
Termenii de referință cu descrierea programului de instruire:
Perioada de realizare: martie, 2024
Format: offline
Timp acordat: 2 activități a câte 5 ore academice.
Locul de desfășurare a activității: mun. Bălți, str.Kiev 75, sediul Centrului de Suport în Afaceri „Business Skills Hub”
Responsabilități:
- Elaborarea unui concept al programului de instruire, facilitare și ghidare în crearea lanțurilor valorice, care să răspundă la nevoile specifice de consolidare a capacităților antreprenorilor din regiunea de Nord a țării;
- Întocmirea agendei și livrarea serviciilor de instruire, facilitare care va stimula crearea lanțurilor valorice;
- Servicii de ghidare în crearea și demararea lanțului valoric
- Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activității desfășurate;
Subiectele agendei vor include, dar nu se vor rezuma la:
- Prezentare unui concept de lanț valoric
- Identificarea și determinarea obiectivelor lanțului valoric
- Rolul și avantajele competitive
- Construirea şi analiza lanţului valorii
- Metode de cooperare în cadrul lanțului valoric
- Valoarea adăugată pentru clienți și fondatori
Cerinţe faţă de aplicanţi:
- Studii în domenii aferente modului la care se aplică;
- Cel puţin doi ani de experienţă în domeniul facilitării de sesiuni de instruire în domeniul pentru care se aplică;
- Cunoaşterea limbii române. Cunoaşterea limbii ruse este un avantaj.
Criterii de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura dosarului;
- Experiența relevantă în domeniul solicitat;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:
- CV-ul
- Prezentare PPT (varianta demo)
- Oferta tehnică, ce cuprinde o scurtă viziune asupra executării eficiente a sarcinilor
- Ofertă financiară (costul per oră pentru activitatea de instruire și costul per oră pentru oră de ghidare, cu toate taxele incluse).
Dosarul de aplicare va fi completat în limba română și expediat la următoarea adresă: mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa: melnicsvetlana.afad@gmail.com și businesskillshub@gmail.com , cu mențiunea Servicii de Instruire
Termenul limită de expediere a dosarelor este 25 februarie, 2024.
Detalii la numărul de telefon 069099552, Svetlana Melnic.
Doar persoanele selectate vor fi contactate, dosarele incomplete nu se vor evalua.
Vă mulțumim anticipat pentru participare!