Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință pentru selectarea unui furnizor de rechizite școlare și de birou (Raioane)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” solicită oferte de prețuri pentru selectarea unui furnizor de rechizite școlare și de birou pentru activități cu copiii din 27 Ludoteci pentru perioada 01.02.2024 - 31.12.2024.
Condiții generale:
- Diversitatea rechizitelor școlare și de birou comercializate;
- Disponibilitatea articolelor comercializate și stocurilor;
- Livrarea (până la ușa Ludotecii) trimestrial și la necesitate a articolelor, către următoarele locații:
- Bălți:
- Centrul Comunitar de Sănătate Mintală, str. Șevcenco 23A, or. Bălți;
- Căminul „Meridian”, str. Ștefan cel Mare 20, or. Bălți;
- Centrul „Sotis”, str. Șevcenco 23, or. Bălți;
- Chișinău:
- L.T. “A.Cehov”, str. Alba Iulia 200/2;
- L.T. „C. Sibirschi”, str. Lech Kaczynski 4;
- L.T. „M.Grecu”, str. Valea Crucii 4/2;
- r-nul Cimișlia:
- Gimnaziul s. Batîr;
- Gimnaziul „S. Coipan”, s. Selemet;
- Gimnaziul s. Hîrtop;
- Gimnaziul „A. Pușkin”, str. Decebal 1, or. Cimișlia;
- L.T. „Ion Creangă”, str. Ștefan cel Mare 15, or. Cimișlia;
- r-nul Basarabeasca:
- Centrul Comunitar Multifuncțional „Recunoștința”, str. N. Gogol 14V, or. Basarabeasca;
- L.T. „Mihai Eminescu”, s. Sadaclia;
- r-nul Leova:
- Gimnaziul s. Tigheci;
- Gimnaziul „Vasile Badiu”, s. Borogani;
- L.T. „Lucian Blaga”, or. Iargara;
- L.T. „M. Viteazul”, s. Tomai;
- Gimnaziul s. Covurlui;
- r-nul Cahul:
- T. „Petr Rumeanțev”, or. Cahul, str. 31 August 1989, nr.7;
- Gimnaziul „Alexandr Pușkin”, s. Burlăceni;
- Gimnaziul „Serghei Esenin”, s. Alexanderfeld, str. Victoria 30;
- r-nul Ștefan Vodă:
- Gimnaziul „D. Cantemir”, or. Ștefan Vodă, str. Ștefan cel Mare 1;
- Gimnaziul „Ion Creangă”, s. Ermoclia;
- Gimnaziul „Ecaterina Malcoci”, s. Crocmaz;
- Gimnaziul „Gr. Vieru”, s. Purcari;
- r-nul Vulcănești:
- Biblioteca Orășenească, str. Gagarin 54, or. Vulcănești;
- r-nul Ceadîr-Lung:
- L.T. ”Vladimir Moșcov”, or. Ceadîr-Lunga.
- Disponibilitate de comercializare a articolelor cu TVA la cota 0%.
Condiții speciale:
- Capacitatea de împachetare a rechizitelor școlare și de birou conform unei liste prestabilite, agreată în prealabil;
Prezentarea ofertei de preț:
Dosarul cu oferta de preț va include:
- Formularul “Oferta de preț” (Anexa 1) în lei moldovenești (atenționăm ofertanții asupra necesității completării detaliate a Lista standard de categorii de rechizite școlare și de birou);
- Certificat de înregistrare a întreprinderii emis de Camera Înregistrării de Stat/Agenția Servicii Publice;
- Informația despre experiența ofertantului (companiei) de minim 2 ani;
- Informația detaliată despre gama de rechizite școlare și de birou comercializate (document Excel).
Dosarul cu oferta de preț va fi transmis până la 26.02.2024 pe adresa de e-mail office@avecopiii.md cu indicare la tema mesajului “Rechizite școlare și de birou - Raioane”. Pentru detalii sau concretizări contactați: Victoria Gratianu +37368797791.
Criterii de eligibilitate:
- Dosarul complet;
- Experiență în comercializarea de rechizite școlare și de birou de cel puțin 2 ani.
Criterii de evaluare:
- Calitatea ofertei (60%), inclusiv:
- Experiență în comercializarea de rechizite școlare și de birou de cel puțin 2 ani;
- Disponibilitatea de comercializare în perioada februarie – decembrie 2024 a articolelor din Lista standard de categorii de rechizite școlare și de birou la prețul indicat în oferta propusă;
- Asigurarea disponibilității în perioada februarie – decembrie 2024 a stocurilor de articole și produse din Lista standard de categorii de rechizite școlare și de birou;
- Disponibilitate de comercializare a articolelor și produselor cu TVA la cota 0%;
- Posibilitatea de livrare a articolelor și produse de igienă și sanitare către toate locațiile Ludotecilor.
- Oferta financiară (40%).
Alte informații:
Achitările vor fi efectuate prin transfer, pe baza facturii fiscale și a actului de predare-primire.
- People in Need is hiring a Civil Society Lead (Programme co-Manager)
- Recruiting - Lead Venture Developer
- Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
- Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)
- Data Analytics Specialist (NPSA-10) - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






