Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
COP 25 din 27.12.2023
Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru articole de papetărie și rechizite de birou. În rezultat, Asociația Promo-LEX va selecta și contracta compania/companiile care vor oferi cel mai bun raport preț/calitate, condiții de livrare și achitare.
Durata contractului: 3 ani (2024-2026).
Oferta trebuie să includă
- Oferta de prețuri pentru un set standard de articole, după modelul de mai jos:
|
Denumire articol |
Preț minim per articol, MDL (TVA inclus, 20%) |
Preț maxim per articol, MDL (TVA inclus, 20%) |
||
|
Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2) |
Exemplu : 50 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) |
Exemplu : 96 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) |
||
|
Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2) |
||||
|
Hârtie A3 (calitate superioară, 80 g/m2) |
||||
|
Hârtie flipchart, perforată (64×90 cm, 80 g/m2) |
||||
|
Folii de protecție A4/50 mkm |
||||
|
Folii de protecție A4/80 mkm |
||||
|
Index- separator color A4 |
||||
|
Carnet A4 cu spirală (80 foi) |
||||
|
Carnet A5 cu spirală (80 foi) |
||||
|
Agenda datată A5 |
||||
|
Cub notițe autoadezive |
||||
|
Mapă biblioraft (7 cm) |
||||
|
Mapă biblioraft (5 cm) |
||||
|
Pix cu gel |
||||
|
Marker color |
||||
|
Clipsuri (diferite dimensiuni) |
||||
|
Clame (diferite dimensiuni) |
||||
|
Capsator (24/6, până la 20 foi) |
||||
|
Condiții de achitare și livrare |
||||
|
Livrarea gratuită a mărfii |
Da / Nu (dacă “Nu”, indicați costurile de livrare per comandă) |
|||
|
Termenul de livrare |
Indicați termenul minim și termenul maxim de livrare |
|||
|
Condiții de achitare |
Achitare în avans (100% sau parțial), achitare post-livrare |
|||
|
Reduceri |
Da (indicați %) / Nu |
|||
|
Disponibilitatea de a vinde marfa la cota TVA 0 |
Da/Nu |
|||
*Pentru anumite achiziții, Asociația Promo-LEX va solicita marfa la cota TVA 0. În astfel de cazuri, Asociația va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.
Catalogul produselor disponibile (anexă sau în format online), cu prețurile indicate în MDL. Specificați mărcile, brand-urile, furnizorii de rechizite de birou și papetărie cu care colaborați.
Oferta mai trebuie să includă:
- Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice/Licența;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate.
Alte cerințe:
În cazul în care produsele propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.
Data limită de prezentare a ofertelor este 12 ianuarie 2024, ora locală 18:00.
Dosarul de aplicare trebuie expediat prin e-mail la adresa tender@promolex.md cu mențiunea „Ofertă pentru rechizite de birou”.
Criterii de evaluare a ofertelor:
- Experiența ofertantului (companiei): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
- Diversitatea și calitatea produselor disponibile;
- Preț competitiv, inclusiv respectarea raportului preț-calitate;
- Condiții și termeni de livrare, achitare, reduceri și TVA.
Ofertele incomplete sau depuse după termenul limită nu vor fi examinate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați: Daniela Angheluța, Manageră de Granturi și Procurări, GSM: 069811240, e-mail: daniela.angheluta@promolex.md
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- Reporter(ă) Site
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Termen prelungit - Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajează Cordonator/oare de proiect (sănătate)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









