Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația Promo-LEX solicită oferte pentru servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerere de oferte pentru servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română
COP 23 din 27.12.2023
Asociația Promo-LEX solicită oferte pentru servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română.
Scopul general al anunțului este identificarea celor mai bune oferte și contractarea serviciilor de corectare şi redactare a textelor în limba română.
Termeni de referință:
- Limbile pentru care se solicită servicii de redactare: română;
- Specificul textelor: comunicate de presă, apeluri, rapoarte, studii, etc. în domeniile de activitate ale asociației (juridic, drepturile omului, electoral, procese democratice, participare civică, educație electorală, altele similare), precum și materialele dosarelor deținute în procedură civilă și penală etc.
- Terminologia utilizată - din domeniul juridic, electoral, educație civică, drepturile omului, altele similare.
*Toate publicațiile și materialele Asociației sunt disponibile pe următoarea adresă: www.promolex.md Ofertanții interesați pot face cunoștință cu specificul și limbajul utilizat de către Asociație.
Asociația Promo-LEX va încheia Contracte de Prestări Servicii cu persoane fizice sau juridice care vor presta servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română, reieșind din necesitățile Asociației.
Durata contractului: 3 ani (2024-2026), cu posibilitatea revizuirii anuale a prețurilor.
Cerințe față de ofertanți:
- Cunoașterea la nivel avansat a limbii române: ortografie, stilistică, morfologie etc.;
- Cunoașterea terminologiei în domeniile: juridic, drepturile omului, electoral, educație civică etc.;
- Expertiză și experiență relevantă de minim 2 ani;
- Disponibilitatea de a presta serviciile în termeni restrânși.
Ofertanți eligibili: persoane fizice sau persoane juridice din Republica Moldova.
Oferta trebuie să includă:
1. Pentru persoane fizice – CV actualizat cu indicarea experienței și expertizei relevante;
2. Pentru persoane juridice – Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice sau Licență și profilul companiei;
3. Cel puțin două referințe (persoane fizice sau juridice) care pot confirma expertiza și care au beneficiat de serviciile ofertantului;
4. Referințe la lucrări executate (link-uri la texte redactate, dacă sunt disponibile);
5. Oferta financiară în MDL.
Oferta financiară trebuie să fie prezentată după modelul următor
Pentru persoane fizice:
|
Servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română |
Preț (total), MDL |
|
Preț total per 1 pagină în regim normal de lucru |
|
|
Preț total per 1 pagină în regim de urgență de lucru și/sau în zile de odihnă |
|
|
Numărul de pagini executate în regim normal /pe zi |
|
|
Numărul de pagini executate în regim urgență/zile de odihnă /pe zi |
* 1 pagină = 1800 caractere fără spații (calculele se fac din varianta finală (redactată) a documentului).
** Pentru persoane fizice prețul total trebuie să includă toate taxele, după cum urmează: 24% fondul social, 9% asigurarea medicală și 12% impozitul pe venit.
*** Ofertele de prețuri vor fi reexaminate anual și, după caz, vor fi ajustate de comun acord.
Pentru persoane juridice:
|
Servicii de corectare şi redactare a textelor în limba română |
Preț, MDL TVA 0% |
Preț, MDL TVA 20% |
|
Preț per 1 pagină în regim normal de lucru |
||
|
Preț per 1 pagină în regim de urgență de lucru și/sau în zile de odihnă |
||
|
Numărul de pagini executate în regim normal /pe zi |
||
|
Numărul de pagini executate în regim urgență/zile de odihnă /pe zi |
* 1 pagină = 1800 caractere fără spații (calculele se fac din varianta finală (redactată) a documentului).
** Persoanele juridice vor indica atât prețul cu TVA inclus, cât și prețul la cota TVA 0%. Companiile care nu sunt plătitoare de TVA vor menționa acest fapt în ofertă.
*** Ofertele de prețuri vor fi reexaminate anual și, după caz, vor fi ajustate de comun acord.
Oferta mai trebuie să includă:
- Persoana de contact (în cazul persoanelor juridice);
- Datele de contact ale ofertantului (tel, e-mail);
- Rechizitele bancare (pentru persoane juridice);
- Semnătura ofertantului sau a persoanei autorizate (pentru persoane juridice).
Alte cerințe:
În cazul în care serviciile propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.
Ofertele trebuie expediate la adresa de e-mail: tender@promolex.md cu mențiunea „Ofertă pentru servicii de redactare”.
Data limită de depunere a ofertelor este 12 ianuarie 2024, ora locală 18:00.
Evaluarea ofertelor se va efectua în 2 etape:
1) La prima etapă, ofertele vor fi analizate sub aspectul corespunderii cu cerințele stipulate în anunț. Criterii de evaluare: calificarea ofertantului; experiență și expertiză relevantă; oferta financiară reflectă expertiza ofertantului și este competitivă.
2) Ofertanții pre-selectați vor fi contactați și invitați la cea de-a doua etapă. Cea de-a doua etapă va consta în proba scrisă (ofertanții vor fi invitați să efectueze redactarea unui text cu volum de aproximativ 1 pagină).
Ofertele incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați: Daniela Angheluța, Manageră de Granturi și Procurări, GSM: 069811240, e-mail: daniela.angheluta@promolex.md
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








