Centrul Media pentru Tineri solicită oferte de prețuri pentru desfășurarea taberei „Multimedia Conector”
AO „Centrul Media pentru Tineri” solicită servicii de cazare, alimentare și spațiu de instruire pentru organizarea Taberei Multimedia Conector care se va desfăşura în perioada 5-8 ianuarie 2024.
Cerințe specifice:
Locul desfășurării: în afara Chișinăului, în raza de 40 km de capitală.
Servicii de cazare (specificați dacă micul dejun este inclus în prețul cazării) – Camere duble şi triple cu paturi separate.
Sala de conferințe – conexiune wi-fi, ecran pentru proiectare, prelungitoare.
Calculul final va fi efectuat în baza numărului de persoane real deservite (*)
*numărul persoanelor care vor beneficia de pauze de cafea si prânzuri poate fi mai mare cu 2-3 persoane în funcție de agenda fiecărei zile şi de experții/invitații care vor fi prezenți la eveniment.
Serviciile solicitate: perioada 5 - 8 ianuarie 2024
- Servicii de cazare. Specificaţi dacă micul dejun se include în preţul cazării. Important: camere duble sau (şi) triple cu paturi separate - 3 nopți x 31 de persoane
- Sală de conferință pentru 30-40 de persoane dotată cu wi-fi, ecran, prelungitoare. Arenda sălii va fi calculată conformt agendei: 1 zi: 5 ore; ziua 2 și 3 cate 8 ore: ziua 4: 4 ore.
- Servicii alimentare pentru 31 de persoane*: Dejun inclus 3 zile /Prânz pentru 3 zile /Cina - 3 zile. Apă pe toată durata evenimentului în butelii cu pompă sau cooler cu pahare de unică folosinţă.
- Pauză de ceai/cafea. Va include: produse de patiserie, plăcinte, croassante, prăjituri, fructe de sezon în asortiment - 7 pauze x 31 persoane*
- Numărul persoanelor care vor beneficia de pauze de cafea și prânzuri poate fi mai mare cu 2-3 persoane în funcție de agenda fiecărei zile şi de experții/invitații care vor fi prezenți la eveniment.
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
- Disponibilitatea infrastructurii de cazare, alimentare şi sală de instruire la capacitatea solicitată.
Cerințe pentru aplicare la concurs:
Persoanele juridice interesate vor depune dosarul pentru concurs, cu următoarele documente:
- Oferta financiară în MDL semnată/ștampilată. Oferta va include preţurile cu TVA.
- Meniul propus separat pentru fiecare zi pentru pauza de cafea, prânz și cină (semnat și ștampilat);
- Repartizarea pentru cazare (numărul camerelor, tipul camerelor și ce includ);
- Copia autorizației de activitate și autorizației sanitare;
- Datele de contact ale companiei, inclusiv persoana de contact.
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- disponibilitatea spațiului pentru organizarea evenimentului;
- oferta de preț (unde se va ține cont de raportul preț – calitate);
- reputația companiei și experiența anterioară cu CMT.
- Termenul limită de depunere a ofertelor este 20 decembrie 2023, ora 23.59
Ofertele pot fi expediate în format electronic la adresa de e-mail achizitii@cmt.md
cu mențiunea „Servicii locatie Multimedia Conector”.
Persoană de contact: Alexandru Gheţan – 068617867
Ținem să menționăm că doar câștigătorul tenderului va fi anunțat și contactat.