Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare de oferte pentru procurarea unui autoturn hidraulic
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Compania AXA Management Consulting SRL, în contextul realizării proiectului ”Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului”, solicită ofertă de preț pentru procurarea unui autoturn hidraulic, pentru un beneficiar al programului de granturi.
Utilajul solicitat va avea următoarele specificații tehnice:
- Autoturn hidraulic telescopic cu înălțimea de lucru 18-20 m
- Brațul telescopic în regim de transport de asupra cabinei
- Masa totală admisibilă a vehiculului 3500kg
- Înălțimea de lucru, min. 18m
- Capacitate de ridicare a nacelei nu mai putin de 200 - 300kg
- Unghiul de lucru, grade – 360
- Pompa manuală de avariere
- Pornire/oprire motor din nacea
- Dirijare manuală, hidraulică
Sisteme de securitate:
- Urmărirea poziției platformei și turnei
- Limitarea sarcinii maxime din nacea
- Monitorizarea distanței de lucru laterale în dependență de masa sarcinii ridicate
- Sistem ANTICRASH (se blochează lucrul de asupra cabinei, deplasarea asupra cabinei se permite numai la apăsarea unei combinații speciale de butoane)
- Documentația aferentă a autoturnei (carte de service, cartea tehnică)
- Termen de garanție: 12 luni sau 1000 moto/ore
Cerințe minime pentru ofertant:
- Persoană juridică specializata in executarea unor asemenea lucrări;
- Disponibilitatea de a livra și instala echipamentul
Dosarul ofertantului va include:
- Oferta financiară semnată și ștampilată, care va conține indicarea prețului „cu TVA” și „fără TVA”. Ofertantul va indica, de asemenea, disponibilitatea livrării utilajului cu aplicarea TVA la cota zero, la prezentarea documentelor confirmative;
- Descrierea ofertei tehnice inclusiv design;
- Prezentarea certificatelor de calitate și de origine a utilajului oferit;
- Livrarea în timpul prestabilit și preț rezonabil;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact.
Criterii de selecție a furnizorului:
- Oferta financiară avantajoasă, raport preț-calitate;
- Corespundere cu cerințele înaintate;
- Termenul de garanție a echipamentului;
- Experiența companiei.
Notă: Semnarea și ștampilarea ofertei este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este: 09 noiembrie 2023, ora 17:00
Ofertele vor fi expediate în format electronic la adresa de email: websites@axa.md
Pentru întrebări suplimentare sau clarificări: +373 79403227
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă al/a Direcţiei aplicaţii business
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- BNM angajează Expert principal, pe durată determinată, al Direcţiei administrarea sistemelor de plăţi
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





