Anunț specific de achiziții Cerere de oferte- Mobilier
Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
- Titlul subproiectului: „Educarea Profesorilor Inovativi pentru Copiii Moldovei” EPICoM
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr. MD-ALECUR.UNI-357878-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MB-MOED-6542-ASF-U-06 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului „Educarea Profesorilor Inovativi pentru Copiii Moldovei” EPICoM.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuite în cadrul achiziției de Mobilier:
Lotul 1 Mobilier capitonat
Lotul 2 Mobilier standartizat
Lotul 3 Mobilier amfiteatru
Lotul 4 Scaune
Lotul 5 Mese și dulapuri
Lotul 6 Tribune
Lotul 7 Table
Lotul 8 Mobilier laborator
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Mobilierului (conform anexei).
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achizitie in limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: usarb@gmail.com, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38, Contabilitatea, Secția Planificare Economică, până la data de 11.2023 ora 14:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – - mun. Bălți, str. A Pușkin, 38, blocul Administrativ, etajul 2, sala Senatului, data de 11.2023 ora 14:15
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o "Declarație de garanție a ofertelor".
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, mun. Bălți, str. A. Pușkin, 38, MD-3118, Contabilitatea, Secția Planificare Economică, proiect.usarb@gmail.com, : 0231 52-473
Semnătura Managerului de proiect
Prițcan Valentina ___________________