- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific de achiziții Cerere de cotații Mobilier MD-AlecuR.Uni-353965-GO-RFQ
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații - Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: IP Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: ,,Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT
- Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr.: MD-AlecuR.Uni-353965-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-U-07 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului :,,Crearea Mediului Academic orientat spre formarea specialiștilor competitivi pe piața muncii IT” CreMA IT.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuite în rezultatul achiziției de mobilierului
- Instituția Publică Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți din Republica Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
|
Nr./r |
Denumirea bunurilor |
Cantitate |
|
Lotul nr. 1 |
Birou calculator |
40 unități |
|
Masa de birou pentru profesorii consultanți |
4 unități |
|
|
Masă modulară – Trapezoid |
47 unități |
|
|
Dulap |
4 unități |
|
|
Masa |
6 unități |
|
|
Măsuță cafea |
4 unități |
|
|
Măsuță cafea |
2 unități |
|
|
Măsuță notebook |
6 unități |
|
|
Raft |
4 unități |
|
|
Tumba |
4 unități |
|
|
Puf rotund |
16 unități |
|
|
Fotoliu |
10 unități |
|
|
Scaun de birou |
92 unități |
|
|
Scaun de birou |
4 unități |
|
|
Scaun |
28 unități |
|
|
Masa |
6 unități |
|
|
Raft |
2 unități |
|
|
Bancheta în trepte |
2 set |
|
|
Lotul nr. 2 |
Tablă mobilă |
4 unități |
|
Tribună din sticlă organică |
1 unitate |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
I. P. Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți,
Contabilitatea, Secția Planificare Economică
Angela Țibuleac, managerul de achiziții
str. Pușkin, 38, mun. Bălți, MD-3118, Republica Moldova
tel.: 0 231 52 473
e-mail: proiect.usarb@gmail.com
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5 înainte de 21 septembrie 2023, ora 14:00.
Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE SUBPROIECT
ValentiNa Prițcan ___________________
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









