Cerere de oferte de prețuri pentru organizarea cursurilor de leadership



Cerere de oferte de prețuri pentru organizarea cursurilor de leadership

Asociația HELP planifică organizarea și desfășurarea unei serii de cursuri pe tematica de leadership, în cadrul proiectului Femei – lidere de astăzi. Pacea de mâine şi implementat cu susținerea UN Women, și finanțat de Fondul Femeilor pentru pace și asistență umanitară. 

Obiectivul major al proiectului este sprijinul și implicarea femeilor localnice, dar și refugiatelor din Ucraina în viața economică, socială și politică a Republicii Moldova. Proiectul este implementat în perioada februarie 2023 – decembrie 2023.

În acest sens, A.O. HELP anunță concurs al cererilor de oferte pentru selectarea furnizorilor de servicii pentru asigurare locaţie curs, pauză cafea, masă (prânz și cină) şi cazare pentru participantele la sesiunile de leadership. 

Sesiunile, cu durata a 3 zile fiecare vor fi organizate după cum urmează: 

  1. Regiunea Centru (Chișinau),  în perioada 29 septembrie - 01 octombrie 2023
  2. Regiunea Nord ( Zona din Stânga Nistrului în perioada  06 - 08 octombrie 2023
  3. Regiunea Sud ( UTA Gagauzia), în perioada  20 - 22 octombrie 2023

 Pe durata contractului, furnizorul/furnizorii selectaţi vor asigura următoarele tipuri de servicii în aceeaşi locaţie:  

 

Denumirea serviciului

Specificații

Cantitate

1

Asigurare/închiriere sală de curs

1 Sala de curs care să poată găzdui un grup de pînă la 25 de persoane (aproximativ 20 de participante la curs plus personalul din echipa de proiect), pentru 3 zile de curs pentru fiecare locație separat:

în localitatea Comrat, sau în afara Comratului pe o rază de 30 km; 

în Chișinău sau în afara Chișinăului pe o rază de 30 km; 

în Tiraspol sau în afara Tiraspol pe o rază de 30 km  

Locația să fie accesibilă pentru persoane cu mobilitate redusă.

1 sala de curs 


3 zile, pentru fiecare curs

2

Asigurare servicii pauză cafea

Vor fi asigurate 2 pauze cafea/zi pentru 3 zile pentru un număr de aproximativ 25 persoane. La fiecare pauză de cafea vor fi asigurate cafea, apă plată şi acidulată îmbuteliată, gustări dulci şi sărate). Vor fi oferite şi variante pentru persoanele vegane/vegetariene/ cu restricţii alimentare. Se va detalia preţul per unitate. Numărul total va fi comunicat ulterior, în funcție de numarul de confirmari.

6 pauze cafea per curs

(câte 2 pauze de cafea pentru 3 zile, în perioada menţionată, pentru aproximativ 28 cursante)

3

Asigurare servicii masa de prânz și de cină

Asigurare servicii masa de prânz și de cină pentru participantele la cursul de leadership:

  • 1 masă de prânz/zi pentru aproximativ 25 de persoane, pentru 3 zile
  • 1 masă de cină/zi pentru aproximativ 20  persoane cazate, pentru 2 zile

Mesele vor fi variate, vor include felul 1 (supe/ciorbe) şi/sau felul 2, după caz, desert şi apă. Vor fi oferite şi variante pentru persoanele vegane/vegetariene/ cu restricţii alimentare.

Aprox. 75 de mese de prânz per curs


Aprox. 40 de mese de cină per curs



4

Asigurare servicii cazare

Cazare pentru participantele la sesiunile de leadership, cu mic dejun inclus pentru 20 persoane, pentru 2 nopti/persoana. Cazarea se va face în camere duble. Locația să fie accesibilă pentru persoane cu mobilitate redusă.

Aprox. 40 nopți cazare, în perioada menţionată

 Condiții pentru participare la concurs:

  • Disponibilitatea oferirii serviciilor într-o singură locaţie, în cantităţile solicitate şi în perioada planificată: 29.09-01.10 Centru;  06.10-08.10 Nord;   20.10-22.10 Sud.
  • Asigurarea serviciilor la un nivel calitativ cu alocarea de personal corespunzător, corelat cu cantităţile solicitate, pentru a asigura un flux optim;
  • Experiență în furnizarea de servicii similare - cel puțin 3 evenimente similare.
  • În cazul în care serviciile propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.

 Oferta trebuie să includă:

  • Datele generale ale companiei (denumirea, date de contact, etc.) sau CV-ul companiei
  • Oferta de preț și Meniul detaliat pentru toate mesele propuse (mic dejun, prânz, cină și pauze de cafea), conform Anexei 1, respectând indicatorul calitate/preț.
  • Prețurile pentru fiecare tip de serviciu trebuie să fie indicate cu TVA inclus și la cota TVA0. Proiectul este scutit de TVA. Asociația HELP va oferi documentele justificatoare prestatorului selectat. 
  • Prețul trebuie fixat în lei şi valabil cel puțin 30 (treizeci) de zile calendaristice după termenul limită de prezentare a ofertei.
  • Descrierea sau prezentarea generală a locației propuse pentru organizarea evenimentului. Descrierea va include date și informații generale despre locație și poze ale camerelor, sălilor de curs/conferință, spațiului adiacent etc. În cazul în care, există o pagină web unde este prezentată locația vă rugăm să indicați link-ul.

Criterii de selecție a ofertantului:

  • Oferta corespundere cerințelor cererii de oferte;
  • Raportul preț-calitate.

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 25 august 2023, ora 17:00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa inohelp23@gmail.com  cu mențiunea „Concurs spentru organizarea cursurilor de leadership”

Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Asociația HELP este o organizație neguvernamentală și non-profit. Vom aprecia oferirea unor reduceri pentru serviciile solicitate.

Pentru eventuale întrebări vă rog contactați: Diana Cibotari, asistentă de proiect 06722629 sau 061112111. Fie, puteți solicita clarificări prin email, la inohelp23@gmail.com.

Notă: În cadrul concursului sunt eligibile să participe companii care prestează servicii de cazare şi alimentație publică și dețin licență și certificare relevantă.

A.O. HELP își rezervă dreptul să modifice cantitatea și specificațiile serviciilor sus-menționate. Numărul final de participanți și volumul serviciilor vor fi comunicate cu 2-3 zile înainte de eveniment.