Lucrări de reparație curentă cu replanificare a spațiului ”Civic Hub Cimișlia” din orașul Cimișlia, str. Mihai Eminescu, nr. 43
1. SCOPUL
Prin intermediul proiectului ”GoCivic : creștem împreună gradul de participare în raionul Cimișlia, prin fortificarea societății civile”, AO Dezvoltare prin Implicare își propune crearea unui spațiu de colaborare și petrecere a activităților OSC-urilor din raionul Cimișlia.
Acest spațiu se va numi Civic Hub Cimișlia, fiind totodată și sediul asociației. Pentru a deveni cetățeni cu adevărat activi, cimișlienii au nevoie de locuri în care să se întâlnească, de oportunități pentru a dezbate probleme de interes general, de contexte în care să învețe să comunice şi să colaboreze.
Astfel avem nevoie de a amenaja spațiul identificat în parteneriat cu primăria or. Cimișlia, corespunzător, ca să facă față necesităților comunității.
2. OBIECTIVELE SARCINII
Lucrări de reparație curentă cu replanificare a spațiului ”Civic Hub Cimișlia” din orașul Cimișlia, str. Mihai Eminescu, nr. 43, conform caietului de sarcini atașat.
- https://drive.google.com/file/d/13LKrdPVIwxtaUpYGMgzeHyxlGePa-Iqa/view?usp=sharing
- și schiței de proiect https://drive.google.com/file/d/1fFNx0boWeX9zrY1E_jtI4rNRi3e4BwME/view?usp=sharing
Pentru mai multe informații vedeți atașat poze din interiorulși exteriorul clădirii - https://drive.google.com/drive/folders/1ZBBsK5ZNXR_DObRVGxzlsKNaXzNPCgUX?usp=sharing
3. CERINȚELE DE BAZĂ:
- Executarea lucrărilor în conformitate cu tipul și volumele indicate în caietul de sarcini, respectând normativele și legislația în domeniul construcțiilor a Republicii Moldova în vigoare.
- Executarea lucrărilor în termen de 30 de zile calendaristice din data semnării contractului de antrepriză.
4. CERINȚE DE CALIFICARE ȘI BAZA DE EVALUARE (criterii de evaluare)
Operatorul economic participant, urmează să transmisă în format electronic oferta până la termenul limită de depunere a acesteia, pe adresa electronică dezvoltare.implicare@gmail.com, 15.08.2023, ora 00.00. Criteriul de evaluare a ofertelor - cel mai mic preț.
Setul de documente pentru calificarea și evaluarea ofertei sunt:
Nr. |
Denumirea documentului |
Descrierea |
1 |
Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice |
Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice eliberat de Agenția Servicii Publice |
2 |
Formular de participare |
Formular în formă liberă semnat electronic, care să includă: 1. Intenția de a executa lucrările și de a asigura calitatea acestora 2. Valoarea ofertei financiare la cota 0 TVA. 3. Angajamentul privind termenul maxim de executare a lucrărilor 4. Declarația privind garanția pentru lucrările executate. |
3 |
Grafic de executare a lucrărilor |
Grafic în formă tabelară repartizat pe zile, în care operatorul economic va prezenta executarea în timp a lucrărilor conform caietului de sarcini, semnat electronic. |
4 |
Raportul financiar pentru ultimul an |
Copia confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic. |
5 |
Devizul forma 3,5,7 |
Elaborat în baza caietului de sarcini la cota 0 TVA, semnat electronic. |
6 |
Experiența similară |
Prezentarea actelor confirmative privind executarea lucrărilor similare, a căror valoare să fie de cel puțin 75% din valoarea ofertei operatorului economic. |
5. DURATA SARCINII, TIMPUL ESTIMAT DE ÎNCEPERE ȘI REALIZARE A SARCINII
Lucrările de reparație urmează să înceapă estimativ pe data de 18 august și executate până pe 18 septembrie 2023, după cum urmează:
Activitatea |
Termenul limită |
Perioada de clarificare și depunere a ofertelor (pentru clarificări puteți expedia mesaj pe e-mailul dezvoltare.implicare@gmail.com sau tel.:069190481 ) |
07.08.2023 - 15.08.2023, ora 00:00 |
Deschiderea, evaluarea ofertelor și clarificarea |
15.08.2023 - 17.08.2023 |
Semnarea contractului de antrepriză |
18.08.2023 |
Executarea lucrărilor de reparație |
18.08.2023 - 18.09.2023 |
Semnarea procesului-verbal privind recepția lucrărilor |
19.08.2023 - 21.08.2023 |
6. CERINȚE DE RAPORTARE ȘI ARANJAMENTE INSTITUȚIONALE
În procesul de executare a lucrărilor, echipa de proiect va contracta un responsabil tehnic care va monitoriza executarea lucrărilor în conformitate cu caietul de sarcini.
Totodată echipa își rezervă dreptul de a face vizite inopinate pentru a verifica mersul lucrărilor și corespunderea cu graficul de executare al operatorului economic.
După semnarea contractului, suma acestuia nu poate fi majorată.