CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Tender Extins de selectarea unei companii de audit pentru furnizarea serviciilor de evaluare a proceselor interne de audit în cadrul Fundației Startup Moldova. Auditul planificat este o continuare a auditului extern efectuat în mai 2023

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
04/08/2023

Tender Extins de selectarea unei companii de audit pentru furnizarea serviciilor de evaluare a proceselor interne de audit în cadrul Fundației Startup Moldova. Auditul planificat este o continuare a auditului extern efectuat în mai 2023

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

TENDER EXTINSTENDER DE SELECTAREA UNEI COMPANII DE AUDIT PENTRU FURNIZAREA SERVICIILOR DE EVALUARE A PROCESELOR INTERNE ÎN CADRUL FUNDAȚIEI STARTUP MOLDOVA. AUDITUL PLANIFICAT ESTE O CONTINUARE A AUDITULUI EXTERN EFECTUAT ÎN MAI 2023.

Pentru formularea ofertelor, companiile trebuie să respecte protocolul de depunere și să urmeze lista de documente necesare specificate în cererea de propuneri, inclusiv FORMULARUL-A-F (în format Word). Singura metodă acceptabilă de depunere este electronică, prin e-mail, la adresa: admin@startupmoldova.digital

Ofertele trebuie să fie prezentate ca fișiere PDF separate, după cum urmează:
1) Ofertă tehnică: Formularele A-E, precum și alte documente obligatorii solicitate în acest document de licitație. Pot exista unul sau mai multe fișiere PDF cu nume corespunzătoare.
2) Ofertă financiară: Formularul F – trebuie protejată cu o parolă. SMF va solicita parola în cazul în care propunerea este considerată acceptabilă și tehnic conformă. Ofertele financiare depuse fără o parolă vor fi descalificate. De asemenea, ofertele financiare depuse cu parola indicată vor fi descalificate.

Ofertele depuse după data limită de expirare, TERMEN EXTINS 18 August 2023, ora 23:59:00, ora Chișinăului, vor fi considerate întârziate și nu vor fi evaluate.

Atașamente:
Cererea completă de propuneri – RFP complet (pdf)
FORMULARELE A-F (format Word)

Volumul tehnic trebuie să conțină următoarele documente completate obligatorii:TENDER EXTINS
Formularul A: Cerere de licitație
Formularul B: Scrisoare de transmitere
Formularul C: Certificat privind determinarea independentă a prețului
Formularul D: Declarație privind aspectele de responsabilitate
Formularul E: Declarație privind responsabilitatea
Formularul F: Ofertă financiară (trebuie protejată cu o parolă)
Copie a înregistrării oficiale și a licenței de afaceri, dacă este cazul (și pentru subcontractori – dacă există)
Certificat de atribuire a contului bancar – copie – (emis de bancă);
Certificat de plată regulată a taxelor – copie – sau certificat emis de Inspectoratul Fiscal privind înregistrările de dublă impunere;
Profilul companiei (până la 3 pagini)

Informații despre performanțele anterioare:

  1. Informații despre asignările similare anterioare legate de revizuirea/dezvoltarea controlului intern finalizate în ultimii 3 ani (în special pentru ONG-uri, proiecte finanțate de donatori și/sau organizații internaționale donatoare);
  2. 2 scrisori de recomandare din ultimii 3 ani;
  3. Capacitatea de personal pentru efectuarea serviciilor propuse, descriind în special experiența în evaluarea ONG-urilor, organizațiilor internaționale, proiectelor finanțate de donatori, etc.
  4. CV-urile echipei alocate (auditor senior și auditor – așa cum este cerut în ToR). CV-urile ar trebui să includă detalii despre serviciile efectuate de personalul respectiv, inclusiv asocieri în curs, indicând capacitatea și capacitatea de a efectua auditul. Descrierea serviciilor propuse, cu un cronogram clar.

Toate ofertele trebuie pregătite în una dintre cele 2 limbi: engleză sau română.

Ofertele depuse după data limită de expirare, TERMEN EXTINS 18 August 2023, ora 23:59:00, ora Chișinăului, vor fi considerate întârziate și nu vor fi evaluate.



Articol precedent: Terms of Reference (ToR) Final Evaluation of the Action „Resocialization and education programs in the Goian juvenile prison” Precedent Articolul următor: Anunț de achiziții: Lucrări de termoizolare Următor
  • CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
  • School Grants Officer to support the Ministry of Education and Research in managing the implementation of School In-Kind Grants (SIG) activities related to „Education Quality Improvement Project”
  • IDLO Moldova Seeks Monitoring & Reporting Associate
  • UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
  • Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md