Anunț cerere de oferte servicii de organizare de conferință
CERERE DE OFERTĂ
Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM) este în căutarea unei companii de organizare a evenimentelor pentru organizarea conferinței ”Empower Locals” organizată de AIM cu susținerea financiară a Proiectului OPTIM, finanțat de Guvernul Elveției și implementat de Helvetas.
Scopul conferinței: Scopul conferinței "Empower Locals" este de a susține dezvoltarea competențelor antreprenoriale și de a echipa antreprenorii cu informații și cunoștințe valoroase, în vederea stimulării creșterii și succesului afacerilor într-o economie în continuă schimbare. Prin intermediul acestei conferințe, dorim să oferim o platformă interactivă și inspirațională unde antreprenorii, liderii de afaceri și experții în domeniu să poată învăța și împărtăși cele mai noi tendințe și bune practici în antreprenoriat și dezvoltarea afacerilor.
Locație: Chișinău, Republica Moldova
Numărul de participanți: 150- 200
Durată: 1 zi
Perioada: Noiembrie 2023
În acest context, Vă rugăm să ne furnizați o ofertă detaliată care să includă următoarele servicii:
- Dezvoltare concept și agendă conferință
- Identificare locație
- Organizare și monitorizare eveniment conform conceptului și agendei
- Asigurare logistică pentru fiecare activitate în parte
- Înregistrare participanți (gestionarea plăților)
- Asigurare toolkit pentru fiecare participant (materiale promoționale)
- Organizare catering (Welcome coffee, Coffee-break, Lunch)
- Identificare facilitator pentru eveniment
- Asigurare echipament tehnic (scenă, sunet etc.)
- Servicii video și fotografii
- Asigurare vizibilitate AIM și donatori în cadrul evenimentului prin intermediul materialelor promoționale
- Servicii de promovare și marketing
Livrabilele:
- Galerie foto minim 100 fotografii
- Spot video cu durata de 2 min
- Evaluare și feedback (raport)
- Facturi și documente financiare (IMPORTANT: Plățile vor fi efectuate de către AIM direct către prestatorii de servicii.)
Anexat la ofertă, vă rugăm să completați Bugetul evenimentului (model de buget în link).
Termenul limită de aplicare:
Dosarele de aplicare vor fi expediate în format electronic la adresa liliana.busuioc@sme.md cu mențiunea „Dosar de aplicare_Organizare de eveniment_Empower locals” până pe data de 10 august 2023
Criterii de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura dosarului;
- Ofertă competitivă și rezonabilă din punct de vedere financiar
- Gamă variată de servicii pentru a acoperi nevoile multiple ale evenimentului
- Experiența relevantă în domeniul solicitat și calificarea echipei;
- Flexibilitate si responsabilitate
- Prezentare portofoliului de servicii, clienți și recenzii
Pentru mai multe detalii contactați Liliana Busuioc, Director Executiv AIM la email: liliana.busuioc@sme.md.