- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins pentru: Solicitare ofertă pentru poziția: Expert (pe domenii de competență)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
- Obiectul contractului de achiziții:
Scopul acestei solicitări de oferte comerciale este de a identifica, iar ulterior de a contracta experți care vor: (1) evalua capacitatea întreprinderii cu care vor lucra în domeniul/direcția menționată; (2) în dependență de viziunea de dezvoltare a întreprinderii vor veni cu recomandări în vederea atingerii rezultatului scontat.
- Se solicită să fie prestate următoarele servicii:
- Analiza situației curente și suport în ajustarea proceselor și a managementului companiei pentru obținerea certificatelor de conformitate; identificarea partenerilor și ieșirea pe piețe noi de desfacere (producere și comeț pavaj, materiale de construcții, articole din metal forjat).
- Analiza companiei și direcționare în Branding și suport la înregistrarea Mărcii (domeniul textil).
- Evaluarea și dezvoltarea brandului și a direcției de marketing (alimentație publică).
- Analiza potențialului companiei și direcționare în digitalizarea afacerii și e-comerce (internet magazin companie de marochinărie).
- Evaluarea și ajustarea liniei de producere (domeniul textil).
- Analiza companiei și evaluarea direcției de marketing/evaluarea/dezvoltarea brandului (producere jucării din lemn).
- Analiza companiei și direcționare spre promovare online și identificare de parteneri export (Producere filament pentru imprimantele 3D).
- Evaluarea situației existente și recomandări privind ajustarea liniei de producere pentru furaje (Producerea si comercializarea cărnii de iepure).
3. Durata și condițiile contractului:
- Serviciile vor fi prestate în baza unu Contract de prestări servicii începând cu 14 august 2023 – 10 septembrie 2023;
Responsabilitățile experților:
- Să efectueze o analiză minuțioasă a companiei pe care o curează;
- Să elaboreze un Raport per întreprindere în care să fie descrisă: situația curentă, problemele actuale și cum ele afectează dezvoltarea întreprinderii, recomandări / plan de redresare a situației;
- Să comunice intens cu persoana de contact din cadrul companiei;
- Să ofere recomadări reieșind din oportunitățile valabile pentru antreprenorii din regiune;
- Să elaboreze un Raport pentru serviciile prestate cu descrierea serviciilor prestate și rezultatele obținute după modelul propus de A.O. ARDD Orhei.
Cerințe față de candidați:
- Studii în domeniul sau în sfere apropiate domeniului de expertiză la care aplică;
- Experiență de muncă în domeniul de expertiză;
- Abilitatea de a lucra independent și cu un orar flexibil;
- Abilități de lucru la calculator (Word, PowerPoint, Excel)
- Abilități de comunicare avansate, inclusiv prezentările scrise și orale, diplomație, capacitatea de a ”simți” publicul/beneficiarul și de a stabili relații interpersonale;
- Criterii de selecție:
- Experiența aplicantului în domeniul/domeniile menționate;
- Oferta financiară.
- Dosarul de aplicare va include:
- CV-ul actualizat a aplicantului (persoană fizică / juridică) cu accentuarea expertizei relevante domeniilor din ofertă;
- Modelul de ofertă completat cu menționarea domeniilor de expertiză (Anexa 1).
- Aplicarea dosarelor:
|
Dosarul va fi trimis prin email la adresa: ardd.orhei@gmail.com cu mențiunea „Expert PES”, sau la adresa CSA Orhei, mun. Orhei, str. Vasile Lupu 13, până la data 7 august 2023. Cererile de informații privind acest concurs pot fi adresate în scris la aceeași adresă electronică ardd.orhei@gmail.com Informații suplimentare: Pentru clarificări persoana de contact este Lupan Elena, director AO ARDD Orhei Tel: 069376012 |
Anexa 1.
Model de ofertă
Informații despre ofertant:
|
Numele, prenumele expertului: |
|
|
Domeniul expertizei: |
|
|
Telefon de contact: |
|
|
Email de contact: |
Oferta financiară:
|
№ d/r. |
Servicii prestate de expert (conform solicitării p. 2.1.) |
Unitatea
|
Preț unitate (euro) |
Nr. Zile estimate |
|
1. |
1 zi |
|||
|
2. |
1 zi |
|||
|
3. |
1 zi |
|||
- În tabel se va include denumirea serviciului/serviciilor care pot fi prestate de către expert / companie.
- Se prezintă costul unei zile de muncă estimat în euro.
- La categoria ”Număr zile estimate” se va indica numărul de zile estimate de către expert ca fiind necesare pentru realizarea serviciului.
Persoanele fizice vor prezenta prețul per unitate impozabil (care include impozitul pe venit 12%, asigurarea medicala 9% ).
Data: ___________________ Semnătura: __________________________
Numele, Prenumele: ___________________
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








