- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere oferte de preț privind procurarea materialelor de vizibilitate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ANUNȚ Cerere oferte de preț privind procurarea materialelor de vizibilitate în cadrul proiectului „Integritate în educație și sănătate!”
1. Denumirea autorității contractante: A.O. Centrul Regional de Dezvoltare Comunitară (C.R.D.C), c/f: 1019620011478
2. Obiectul achiziției: materiale de vizibilitate.
3. Data publicării anunțului: 31.07.2023
4. Sursa alocației: A.O C.R.D.C. este beneficiară în cadrul proiectului „Integritate în educație și sănătate”, parte a proiectului „Consolidarea Statului de Drept și a Mecanismelor Anticorupție în Republica Moldova”, co-finanțat de Uniunea Europeană și Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), în Regiunea de Dezvoltare Sud parteneri ai proiectului fiind „Pro-Europa” împreună cu „REDI”, implementează proiectul „Sprijinirea implicării societății civile în procesele de consolidare a infrastructurii anticorupție în Regiunea Sud a Republicii Moldova”.
5. Termen de livrare: 30 zile calendaristice
6. Locul livrării: mun. Cahul, str. Prospectul Republicii 17, of. 40
7. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
8. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.
9. A.O. C.R.D.C invită agenții economici interesați, care îi poate satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție a materialelor de vizibilitate, specificate mai jos.
1. Elaborare design și confecționare roll-up- 1 buc
2. Broșuri- 100 buc
3. Tricouri- Mărimi 15 buc (S), 20 buc (M), 10 buc (L)
4. Chipiuri- 45 buc
11. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0;
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
12. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
a. telefonul: +373 78928142
b. E-mail: asociatiacrdc@gmail.com
c. Numele și prenumele persoanei responsabile: Irina Bejan
sau pe link-ul de mai jos: https://docs.google.com/.../1qxms.../edit...
13. Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 15:00, data 07.08.2023.
- Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
a. Personal în plic sigilat la: AO C.R.D.C., str. Prospectul Republicii 17, of. 40, mun. Cahul, MD-3909, Republica Moldova;
a. Electronic la adresa: asociatiacrdc@gmail.com, indicându-se în subiectul mesajului "COP Materiale de vizibilitate".
- Întocmirea ofertelor: Oferta solicitată întocmită clar și cu semnătura persoanei responsabile.
- Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








