CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Fundația Te Doy solicită prezentarea de oferte pentru procurarea mobilierului de birou
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Achiziții de bunuri și contractări de servicii

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
30/06/2023

Fundația Te Doy solicită prezentarea de oferte pentru procurarea mobilierului de birou

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Fundația Te Doy, sucursala Chișinău, (în continuare TDF) în cadrul proiectului “ Crearea unui Centru de Justiție Familială în Moldova”, finanțat de Departamentului de Stat al SUA, Secția Justiție Penală și Aplicare a Legii (INL), solicită oferte de preț pentru procurarea mobilierului de birou (mese, scaune, dulapuri, fotolii, canapele, etc.) conform specificațiilor tehnice stipulate în tabelul de mai jos:

Nr

Denumirea și caracteristicile

Cantitate

Preț (fără TVA)

 

Total (fără TVA)

Lot nr. 1

1

Masă de birou cu sertare

Masă de birou, cu poliță pentru tastieră cu glisieră cu bile. Materiale folosite: PAL melaminat 18mm, culoare – sonoma, suprafața mesei prelucrată cu cant 22/2. Dimensiuni 1400*800*750(h) Sertare cu picioare reglabile la 60 mm: cu 3 sertare - unul prevăzut cu lacăt, glisiere cu bile mânere reling. Dimensiuni 550*500*730(h)

24 buc

   

2

Masă recepție

Masă de recepție cu poliță pentru calculator. Materiale folosite: PAL melaminat 18mm, culoare – sonoma, suprafața mesei prelucrată cu cant 22/2.   Blat grosimea 38 mm. Dimensiuni: 3400 x 600 x 1200(h)

1 buc

   

3

Masă specialiști cameră audiere

Masă pentru camera de audiere, pentru specialiști (pentru 4 persoane). Materiale folosite: PAL melaminat 18mm, suprafața mesei prelucrată cu cant 22/2.  Dimensiuni: 1800/ 2000 x 600 x 7500(h)

1 buc

   

4

Dulap de haine    

Dimensiuni: 800/550/2000h. Dulap pentru haine cu 2 uși, dotate cu lacăt, cu picioare metalice reglabile de 80mm, culoare – sonoma, prelucrarea ușilor cu cant  22/2, în interior cu un raft sus și 1 bară pentru umerașe, din partea dreaptă 4 rafturi. Materiale folosite: PAL melaminat de grosime 18mm,  cant. 22/0.5mm plastic.                                                                                       

5 buc

 

 

5

Dulap/ rafturi pentru acte

Dimensiuni 800*450*2000(h). Dulapcu rafturi pentru depozitare documente, cu picioare metalice reglabile de 80mm, în partea de jos cu 2 uși, culoare – sonoma, ușile prelucrate cu cant 22/2 și 1 raft, iar in partea superioara cu 2 rafturi. Materiale folosite: PAL  melaminat 18 mm, cant. 22/0.5mm plastic.                                                                

13 buc

   

6

Mobilier conducători și masă p/e conducător

a) Dimensiunile 2200(h)*2400*550. Corpurile inferioare de la stânga la dreapta: Lungime: 800*800*800mm - 2 dulapuri închise pentru haine (țeavă pentru haine, în interior 2 rafturi), 1 dulap  cu vitrine din sticlă. Materiale folosite: PAL melaminat de grosime 18 mm, cantul 22/0.5 plastic, cu picioare metalice reglabile de 80mm.

b) Dimensiunile meselor: 2000*850*750(h) masa centrală să fie puțin curbată, grosimea 36 mm. Masa din  față 1300*600*732(h) grosimea 36 mm, 22/45 mm plastic.

c) Noptiera cu picioare reglabile 60 mm, dimensiuni 450*500*500 , cu trei sertare-unul prevăzut cu lacăt, cantul 22/0.5 plastic.                                                        

1 set

   

7

Mobilă de bucătărie / chicinetă

Dimensiuni mobilă: Lungime: 2000 mm. Înălțime corpurilor de jos: 900/600 mm. Înălțime corpurilor de sus: 800/300 mm. Culoare - sonoma Corpurile inferioare de la stânga la dreapta: Lungime: 800/800/400 mm Corpuri suspendate de la stânga la dreapta: Lungime: 800/800/400 Finisaje mobilier: MDF Mânere: Reling. Blat grosimea 38 mm termorezistent L 2010 mm. Materiale folosite: PAL  melaminat de grosime 18 mm, prelucrarea cu cant 22/0,5 plastic. Glisiere sertare cu închidere lentă. Balamale cu închidere lentă.                                                          

2 seturi

   

8

Masă multifuncțională pentru sala ședință

1) Dimensiuni suprafața de lucru a mesei: a) Lungime 1700 mm; b) Lățime 800 mm; c) Înălțime min. 70 mm, cu posibilitatea de reglare a acesteia, după caz; d) Grosime: min.36 mm;

2)Suprafața de lucru a mesei din placă decorativă din material de calitate specific destinației, care trebuie să aibă rezistență ridicată la încovoiere, abraziune și zgâriere;

3)Culoarea suprafeței de lucru: arțar sau analogic;

4)Mesele modulare, trebuie să dispună de mecanisme de fixare/cuplare între ele, ca să devină intacte în procesul utilizării acestora;

5)Suportul metalic al mesei trebuie să aibă rezistență înaltă la șocurile mecanice, având suprafața vopsită sau cromată;

6)Suporturile operaționale trebuie să fie echipate cu rotile cu blocare (frână);

7)Masa modulară – cu un spațiu multifuncțional, aspect flexibil pentru desfășurarea unei activități dinamice. Condiția prealabilă pentru acest

lucru este ca mobilierul să poată fi ușor adaptat la diferite forme de comunicare, instruire. Masa trebuie să fie pe roți pentru a putea fi ușor mutată, să fie suficient de spațioasă și rezistentă pentru desfășurarea instruirilor cu aplicarea de hârtii, tehnică de calcul etc.                                                              

17 buc

   

9

Noptieră echipament (pentru împrimantă)

Dimensiunile 800(h)*450*600, (cu picioare reglabile la 60 mm) cu 1 sertar sau opțional cu 3 sertare pentru birotică. Materiale folosite: PAL melaminat 18mm, culoare – sonoma, suprafața mesei prelucrată cu cant 22/2.       

11 buc

   

10

Cuier antreu

Setul include: Tumbă de încălțăminte, Cuier Material: PAL melaminat, grosimea materialului: 18, culoare - sonoma Dimensiuni: 600x285x1944 (h)

4 buc

   

11

Pat

Pat pentru о  persoană Material: Pal melaminat de 16mm,  cu suport pentru saltea. Culoare - sonoma Zona de dormit are dimensiuni de 90х200 cm.

8 buc

   

12

Pat copii

Pat clasic 60x120 pentru copii. Material:  masiv, MDF, PAL. Culoare – bej, alb Numar de niveluri a fundului:  2

2 buc

   

13

Noptieră înfășat bebe

Noptieră cu sertare pentru înfășare bebeluși. Material:  PAL. Culoare – bej, alb Număr sertare:  3 Dimensiuni:  800 x 480 810(h)

2 buc

   

Lot nr. 2

14

Masă de bucătărie  + 4 scaune

Materiale folosite: PAL melaminat de grosime 18 mm (culoarea în funcție de model existent ) -  suprafața mesei grosimea 36 mm prelucrată cu cant  42/2 plastic,  cu picioarele din metal. Scaunele - L 45,5xA57,5 x H103 cm, din inox cu șezutul capitonat cu piele artificială (culoare existentă în set)                                                                

2 set

   

15

Scaune recepție

Scaune/ bănci de așteptare (pentru 4 persoane). Dimensiuni: 2200 x 680 x 770 mm. Material: otel vopsit în câmp electrostatic, aluminiu, tapițerie.

4 set

   

16

Scaun sală ședințe

Scaun pentru personal, pe skiuri și cotiere. Material carcasă:  metal, plastic. Material tapițerie:  pânză, plasă. Culoare:  gri, verde Dimeniuni(mm):  500 x 560 x  760 (h)

45 buc

   

17

Scaune de oficiu ISO

Scaun pentru personal pe piciorușe. Greutate maximă utilizator:  120 kg Material carcasă:  metal, placaj, plastic, spuma poliuretanica. Material tapiterie:  piele artificială. Culoare: negru Dimensiuni: 530 x 560 x860(h)                                                            

50 buc

   

18

Scaun rulant din piele

Scaun pe rotile pentru personal, greutate maxima utilizator 120 kg. Material carcasă:  metal, plastic. Material tapițerie:  piele artificială. Specificații design:  cotiere. Funcții:  gaz-lift, mecanism de înclinare, reglaj fotoliu in inaltime, reglaj speteaza înclinare Dimensiuni:  660 x 950x 1050/990 (h)                                                              

1 buc

   

19

Scaun rulant ergonomic

Scaun rulant cu spătarul înalt. Material tapițerie:  pânza, piele artificială, plasă. Culoare:  negru. Specificații design:  cotiere, spetează din plasă Funcții:  reglaj fotoliu în înălțime, reglaj spetează înclinare. Dimensiuni:  610x 500 1075/ 990 (h)                                                               

24 buc

   

20

Safeu/ dulap metalic acte

Design: cu două despărțituri sau mai multe despărțituri Dimensiunile 450x 450x1280(h) cu grosimea metalului 2 mm. Culoarea gri.                                                           

9 buc

   

21

Cuier

Cuier înălțime - 170 cm. Adîncimea- 50 cm Material carcasă și bază: metal Culoare de bază: negru Carlige:           da

Locul pentru pălării:   da Suport pentru umbrelă:           da Altele  diametrul bazei: 37 cm

20 buc

   

  22

Fotoliu

Fotoliu inextensibil. Material tapițerie:  catifea sau piele. Culoare: bej/ maro deschis Fără mecanism de transformare. Cotiere:  capitonate. Dimensiuni: 720x 750 x 990(h)

5 buc

   

23

Banchetă 2 locuri/ canapea

Banchetă inextensibilă. Numar de locuri:  2. Material tapițerie:  piele artificială sau catifea. Material carcasă:  masiv. Culoare: wen, maro. Cotiere:  capitonate. Speteaza:  carcasă. Specificații:  design monoton Dimensiuni:  1260 x 600 x   760 (h)

2 buc

   

24

Masă cafea

Mese pătrate. Mecanism de transformare:  nepliabil Material:  metal, PAL Culoare:  negru, pin Funcții și specificații.

Specificatii design:  set. Masa pentru reviste 1: 45x52x45 cm Masa pentru reviste 2: 40х49х45 cm Masa pentru reviste 3: 35х46х45 cm

1 set

   

25

Scaun bebe

Tip: clasic Vârsta: de la 6 la 36 luni Material carcasă: metal , plastic Material husei: PVC Centure de siguranță: da
Formă specială pentru suport pahar/biberon: da Design pliabil: da Dimensiuni în stare dezasamblată (l×L×Î): 50x20x124 cm Dimensiuni în stare compacă (l×L×Î): 73,5х53х100 cm

2 buc

   

26

Canapea

Canapea extensibilă Mecanism de transformare:  euro-carte Număr de locuri:  2 Material tapițerie: jacquard Material carcasă:  masiv, PAL, PFL Umplutură:  spuma poliuretanica Culoare:  grafit, gri Cotiere:  capitonate. Spetează:  din perne

Specificatii:  sertar Dimensiuni si greutate Loc de dormit (cm):  126x187 Lungime (mm):  2080 Inaltime (mm):  780 Adincime (mm):  860

1 buc

   
 

Suma totală, MDL

   

 

Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

  • Oferta de preț în lei moldovenești, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0. Totodată, oferta de preț trebuie să conțină informații despre termenul de livrare și perioada de garanție.
  • Copia certificatului/ deciziei de înregistrare a întreprinderii/ extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • Informații generale despre participant, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.

Oferta trebuie să fie expediată la adresa electronica n.romanenco@tdoy.org până la data de 17 iulie 2023, ora 18:00. Solicitarea de clarificări și informații suplimentare poate fi expediată la aceeași adresa electronică.

Perioada de valabilitate a ofertei: Se presupune că ofertele vor avea o perioadă de valabilitate de 60 de zile, cu excepția cazului în care ofertantul indică o altă perioadă de valabilitate.

Condiții de plată: TDF va achita bunurile prin transfer bancar, după livrarea acestora  sau în conformitate cu alți termeni stabiliți de comun acord cu furnizorul..

Criteriul de evaluare: Ofertele vor fi evaluate în baza costului propus și a raportului calitate-preț.

TDF își rezervă dreptul de a respinge orice ofertă primită după termenul limită.

TDF va finaliza evaluarea ofertelor primite și va informa ofertanții cu privire la rezultatele licitației în termen de 5 zile de la data limită de depunere a dosarului. TDF își rezervă dreptul de a modifica caietul de sarcini înainte de emiterea comenzii de achiziție sau de a anula în totalitate licitația.



Articol precedent: UNICEF RFQ 9191110, supply and installation of office furniture Precedent Articolul următor: UN Women tender: Organization/ Company or Consortium to develop and implement a business support programme designed to enhance women-led companies' resilience and growth through skills and business development Următor
  • Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
  • Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova
  • Oficiul Național de Implementare a Proiectelor de Mediu anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor publice contractuale
  • Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
  • BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md