Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea prestatorului de servicii pentru organizarea vizitei de studiu în Republica Kârgâză
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Unitatea Consolidată Pentru Implementarea Programelor IFAD („clientul”) invită acum companiile de consultanță eligibile („consultanții”) să își manifeste interesul în furnizarea serviciilor. Companiile interesate ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate. Companiile interesate trebuie să completeze Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului publicat la adresa ucipifad.md și să îl transmită la adresa de email indicată mai jos.
În cadrul prezentului concurs, UCIP IFAD intenționează să selecteze o companie care va asista UCIP IFAD în organizarea a unei vizite de studiu în Republica Kârgâză, pentru 1 grup de specialiști ai UCIP IFAD și a reprezentanților Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare (MAIA) și Ministerului Finanțelor (detalii in Termenii de Referință), în scop de schimb de experiență și transfer de cunoștințe privind practicile de adaptare a antreprenorilor mici, a tinerilor și femeilor din zona rurală la schimbările climatice și accesul la serviciile financiare, din subregiunile din Orientul Apropiat și Africa de Nord și Europa Centrală și de Est.
Prestatorul selectat va implementa următoarele sarcini:
1. Elaborarea agendei și coordonarea acesteia cu UCIP IFAD pentru vizita de studiu,
Agenda vizitei de studiu va include: locația, denumirea companiilor care urmează a fi vizitate, scurtă descriere a activități acesteia, altele după caz.
2. Organizarea logisticii pe parcursul vizitei de studiu va include:
Pentru detalii despre serviciile necesare, a se vedea termenii de referință (TdR).
Consultantul (compania) va fi selectat în conformitate cu metoda de achiziție CQS stabilită în Manualul de Procurări al IFAD, care poate fi accesat prin intermediul site-ului web al IFAD la adresa www.ifad.org/project-procurement.
Criteriile de calificare și evaluare pentru lista scurtă le găsiți accesând pagina UCIP IFAD, rubrica Procurări, licitația 25/23 PRR.
Scorul de promovare este de 70%. Doar compania care va acumula cel mai înalt punctaj, va fi invitată să depună oferta tehnică și oferta financiară.
Orice solicitare de clarificare cu privire la această REOI trebuie transmisă prin e-mail la adresa procurement@ucipifad.md până la data de 30 mai 2023, ora 17:00 (ora Moldovei). Clientul va oferi răspunsuri la toate solicitările de clarificări până la data de 01 iunie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei).
Cererile de exprimare a interesului trebuie să fie transmise în formă scrisă folosind formularele prevăzute în acest scop, vor fi transmise prin email la adresa de mai jos până la data de 02 iunie 2023, ora 10:00 (ora Moldovei) cu mențiunea „Pentru Licitația 25/23 PRR”.
Sub rezerva performanței, UCIP IFAD poate lua în considerare extinderea contractului cu servicii suplimentare.
Attn: Liuba Livadari, Specialistă Procurari
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








