- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. Filiala din rep. Moldova Adra Moldova solicită ofertă de preț pentru Scaun Pliant
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
NTRODUCERE
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
ADRA Moldova în cadrul proiectului Protection, Dialogue and Integration (PDI) solicită oferte de preț pentru Scaune Pliante în cantitate de 50 buc.
Termen limită de expediere a ofertelor este până în data de 25 mai 2023, ora 10:00. Ofertele recepționate după ora indicată vor fi respinse.
Specificatii tehnice


Caracteristica sa principală este un cadru metalic pliabil. Cu scaunul din material imitarea piele de culoarea neagră.
Dimensiuni in mm:
latimea scaunului 372
Adâncimea scaunului 380
Înălțimea de la podea la scaun 445
Înălțimea produsului 800
Adâncime totală 520
Latime totala 448
Caracteristici
Tipul - Vizitatori
Material - Eco piele
Carcasa - Fier vopsit
1. Ofertele sunt primite pe posta electronică moldovaadra@gmail.com sau în plic sigilate în original cu ștampila umedă, la adresa mun. Chişinău, str. Gheorghe Asachi 26/1. Orele de lucru sunt: 9:30 - 16:30
2. Termenul livrării: cel mult 3 zile de la semnarea contractului.
3. Contractul va fi semnat cu compania care va oferi prețurile cele mai competitive pentru produsele solicitate, cu condiția livrării și descărcării la adresa indicată de solicitant.
4. Bunurile vor fi achitate timp de 3 de zile de la semnarea contractului, conform specificărilor din contract.
5. Includeți în ofertă prețurile produselor cu TVA, brandul, denumirea și descrierea produsului.
Informații suplimentare pot fi obținute de la: Danilescu Ghenadie, +37379933566.
Filiala ADRA Moldova își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Termen extins - Societatea de Cruce Roșie din Moldova anagajeaza Ofițer/ă EMVT, Filiala Chișinău
- Junior Expert on Communication (part-time)
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de supraveghere TIC și securitatea informației
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








