Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea unei companii pentru organizarea vizitei de studiu în România pentru două grupuri de apicultoare, beneficiare ale Proiectelor IFAD
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
În cadrul prezentului concurs, UCIP IFAD va selecta o companie sau un consorțiu de companii (în continuare Prestator), cu experiență în organizarea vizitelor de studii /schimb de experiență a antreprenorilor, care va implementa următoarele sarcini:
a) Elaborarea agendei și coordonarea acesteia cu UCIP IFAD (2 agende diverse pentru fiecare grup în diferite regiuni) pentru vizitele de studiu aferente fiecărui grup de beneficiari, care trebuie să includă dar să nu se limiteze la următoarele întrevederi, corespunzător scopului și obiectivelor vizitei de studiu.
b) Organizarea logisticii pe parcursul vizitei de studiu.
c) Organizarea (în format online) unei ședințe de totalizare a vizitelor / transfer de cunoștințe, cu participarea tuturor participantelor din cadrul vizitelor, dar și a altor beneficiari ai Proiectului din sector apicol (lista va fi furnizată de UCIP) și prezentarea în PowerPoint care va include informații despre companiile/asociațiile/laboratoarele/ instituțiile vizitate, exemple de bune practici, concluzii și recomandări.
Mai multe detalii găsiți AICI
Consultantul (compania) va fi selectat în conformitate cu metoda de achiziție CQS stabilită în Manualul de Procurări al IFAD, care poate fi accesat prin intermediul site-ului web al IFAD la adresa www.ifad.org/project-procurement.
Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul acestui TdR, Prestatorul urmează să îndeplinească următoarele activități cheie:
1. Elaborarea agendei (2 agende diverse pentru fiecare grup în diferite regiuni) pentru vizitele de studiu.
2. Organizarea logisticii pe parcursul vizitei de studiu.
3. Organizarea (în format on line) unei ședințe de totalizare a vizitelor / transfer de
cunoștințe, cu participarea tuturor participantelor din cadrul vizitelor (+ prezentare PPT).
Cererile de exprimare a interesului trebuie să fie transmise în formă scrisă folosind formularele prevăzute în acest scop. EOI vor fi transmise prin email la adresa de mai jos până la data de 24 mai 2023, ora 10:00 (ora Moldovei) cu mențiunea „Pentru Licitația 24/23 PRR”.
Sub rezerva performanței, UCIP IFAD poate lua în considerare extinderea contractului cu servicii suplimentare.
Attn: Liuba Livadari, Specialistă Procurări
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md Tel. (022) 22 – 18 – 80
- OEAPM-REOI-National Consultant for consultancy services to improve the communication skills and media relations of the State Hydrometeorological Service
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- BAA Digore & Partners angajează: Office Manager
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță prelungirea termenului de aplicare la concurs pentru funcția specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






