A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” anunţă concurs pentru selectarea unei companii care urmează să desfășoare o campanie de promovare



 

Despre organizație:

Asociația Obștească Centrul de Drept al Femeilor (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.

Proiectul Răspunsul de Urgență la Criza din Ucraina” este implementat de către Centrul de Drept al Femeilor și finanțat de CARE prin Fundația SERA România, CARE Franța și FONPC.

Proiectul este implementat în perioada iulie 2022 –iunie 2023.

 Sarcina tehnică:

  • Agenția selectată trebuie să deţină resurse tehnice şi umane necesare elaborării și desfășurării campaniei de promovare; 
  • Elaborarea scenariului campaniei de promovare în colaborare cu comunicatorul proiectului;
  • Echipament necesar pentru asigurarea desfășurării unei conferințe în format hibrid;
  • Servicii video, foto, post-producție;
  • Elaborarea design/ului grafic pentru materiale birotice/informative și asigurarea printării materialelor pentru conferință personalizate;
  • Disponibilitatea organizării sarcinii tehnice către 24 mai 2023;
  • Livrare în formatul şi termenii conveniţi a materialelor produse.

Pe durata contractului, compania selectată va oferi următoarele servicii:

  • Elaborare de postări pentru Social Media, comunicate de presă
  • Asigurarea desfășurării unei conferințe de tip hibrid cu prezența fizică a 50 de persoane cu elaborarea design/ului evenimentului
  • Asigurarea echipamentului necesar pentru desfășurarea conferinței – proiectoare, furnizare bannere, servici foto/video/post-producție; asigurarea inserțiilor video și grafice în timpul evenimentului
  • Realizarea design/ului și elaborarea a 50 de set/uri cu materiale birotice și de papetărie, alte materiale informative relevante evenimentului

Condiții pentru participare la concurs:

  • Agenții care dispun de expertiză organizatorică şi echipament;
  • Minim 5 ani activi de experiență în domeniu relevant;
  • Experiență în organizarea și desfășurarea conferințelor de tip hibrid;
  • Creativitate, originalitate;
  • Respectarea termenului limită de livrare a produselor finale.

 

 Structura ofertei:

  1. Datele generale ale companiei (denumirea, date de contact, etc.);
  2. Portofoliul cu prezentarea a cel puțin 3 produse realizate anterior;
  3. CV-ul companiei;
  4. Oferta de preț cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț și bugetul proiectului.

7. Procedura de aplicare:

Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 11 mai 2023, ora 09.00.

Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa: tabureanu.mariana@gmail.com  și elena.cecceeva@cdf.md cu mențiunea „Concurs selectare Campanie de Promovare” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.

NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.