Contractarea lucrărilor de reparații de întreținere a toaletei pentru persoane cu nevoi speciale



Contractarea lucrărilor de reparații de întreținere a toaletei pentru persoane cu nevoi speciale

Proiectul:«Strengthening Moldova social cohesion and resilience to the Ukrainian refugee crisis»

Scopul licitației: Contractarea lucrărilor de reparații de întreținere a toaletei pentru persoane cu nevoi speciale în Biblioteca “Adam Mickiewick.

Adresa: mun. Chișinău, str. Lech Kaczynski nr.2/1, Bibliotecă.

Durata executării lucrărilor - 2 săptămâni, conform unui grafic stabilit de comun acord la data încheierii contractului.

TERMENII DE DESFĂȘURAREA A CONCURSULUI

Data inițierii concursului - 27.04.2023.

Termenul limită de prezentare a dosarului - 05.05.2023, inclusiv.

PRE-CALIFICAREA OFERTANȚILOR

Criterii de calificare pentru ofertanți:

  • este companie specializată în prestarea lucrărilor de construcții și reparații.
  • activează în Republica Moldova de nu mai puțin de 3 ani.

PREGĂTIREA DOSARULUI

Oferta de aplicare va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică (OT) - trebuie să includă toate componentele (materiale) conform caietului de sarcini Anexa 2;
  • Oferta financiară (OF) - trebuie să includă toate cheltuielile legate de achiziția materialelor, montarea, transportarea la adresa desfășurării lucrărilor; prețurile trebuie sa fie prezentate în forme de sume fixe, incluzând toate costurile, inclusiv TVA.
  • Ofertele se depun în conformitate cu cerințele si procedura prevăzută în prezenta Instrucțiune pentru ofertanti, secțiunea: Cum si unde se depune oferta.
  • La pregătirea dosarului ofertanții vor examina în detaliu cererea de ofertă. Lipsa anumitor informații esențiale pentru executarea contractului, solicitate în cecerea de ofertă pot duce la respingerea propunerii.
  • Toate costurile legate de pregătirea sau depunerea dosarului de aplicare vor fi suportate de către ofertanți indiferent dacă propunerea lor a fost selectată sau nu.
  • Ofertele precum si toată corespondența cu ofertantul va fi în limba română.

ORAR

Următoarele termene limită se aplică acestei cereri de oferte

Actiune

Termen limită

CDO emisă

27.04.2023

Termenul limită pentru întrebările ofertanților

02.05.2023

Termenul limită pentru depunerea dosarelor

04.05.2023

Decizia Misiunii de atribuire a contractelor

05.05.2023

CUM ȘI UNDE SE DEPUNE DOSARUL

  • Dosarul de aplicare va fi transmis electronic sau direct la oficiul de pe bd. Mircea cel Batrin 13/2, oficiu 2, cod poștal: MD- 2044 sau expediate pe adresa electronică: cidsr@gmail.com.
  • G.O. „CIDSR” nu va lua în considerare dosarele depuse după termenul limită.
  • Oferta înaintată va include obligatoriu toate specificațiile detaliate a ofertei tehnice și financiare.
  • Ofertele care nu vor corespunde acestor cerințe, vor fi respinse.

OFERTA TEHNICĂ (OT)

Oferta tehnică va fi prezentată în limba română.
Oferta tehnică va include:

  • Denumirea și descrirea completă a componentelor (materialelor), conform caietului de sarcini aprobat de Comisia de Evaluare;
  • Numărul și tipul lucrărilor necesare pentru realizarea scopului propus;
  • Termenii de efectuare și finalizare a lucrarilor;
  • Alte documente componente conform necesității.

OFERTA FINANCIARĂ (OF)

Oferta urmează a fi datată, semnată și ștampilată de către ofertant.

  • Prețurile vor fi indicate în Lei moldovenești;
  • Prețurile vor fi indicate pentru prestarea lucrărilor de montare și pentru materialele de construcție și toate componentele suplimentare necesare pentru efectuarea lucrărilor;
  • În cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și în cuvinte, suma în cuvinte va fi considerată corectă;

* În cazul în care există o discrepanță între rata unității și suma totală care rezultă din înmulțirea ratei unitare cu cantitatea, rata unitară va fi considerată corectă.

  • În cazul în care există erori aritmetice nesemnificative, acestea vor fi corectate de către G.O. „CIDSR”;
  • În cazul în care o Companie refuză să accepte corecția, oferta va fi respinsă.

EVALUAREA DOSARELOR

Evaluarea dosarelor va avea loc în două etape

  • Analiza companiilor în raport cu criteriile de pre-calificare enunțate și analiza ofertelor tehnice conform caietului de sarcini prezentat, inclusiv verificarea conformității cu cererea de oferte.
  • Evaluarea ofertelor financiare conform criteriilor stabilite de Comisia de Evaluare.

Stabilirea ofertei câștigătoare: Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor, materialelor necesare, calitatea lor, precum și durata lucrărilor specificate în ofertă tehnică. Evaluarea va fi efectuată pentru fiecare etapă separat ce ține de achiziționarea materialelor, tip, calitatea și durata lucrărilor. Necomunicarea tuturor informațiilor legate de articolul oferit sau neprezentarea documentației solicitate de către N.G.O. „CIDSR” poate duce la respingerea ofertei.

Notă: N.G.O. „CIDSR”își rezervă dreptul de a respinge toate ofertele si de a renunta la achiziționarea de bunuri. lucrări sau servicii pentru a prioritiza interesul maior al organizatiei.

ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI ȘI PLATĂ

  • Oferta cea mai avantajoasă ca preț, ce va include toate criteriile de evaluare stabilite în OT și OF va fi desemnată câștigătoare de către Comisia de Evaluare.
  • G.O. „CIDSR” are rolul de organizator și decident în cadrul prezentei licitații prin procedură restrânsă.
  • Contractul de achiziție/prestare servicii cu compania/ile câștigătoare vor fi semnate de către Organizație în calitate de Beneficiar și compania/ile selectate Vânzător/Antreprenor.
  • Plata va fi efectuată, prin transfer bancar, pe contul de decontare a furnizorului, în lei moldovenești.

CONDIȚIILE DE EXECUTARE

Termenul de executare a lucrărilor, de prestare a serviciilor specificat de către ofertant în oferta tehnică va fi indicat în contract. Termenul de realizare al lucrărilor va prezenta un criteriu de evaluare al ofertelor, precum și calitatea lucrărilor.

ANTIFRAUDĂ ȘI CORUPȚIE

N.G.O. „CIDSR” va aplica cu strictețe politica de zero toleranță la practicile interzise, inclusiv fraudă, corupție, complicitate, practici ne-etice sau neprofesionale și obstrucționarea ofertanților. Misiunea solicită tuturor ofertanților să respecte cel mai înalt standard de etică în timpul procesului de achiziție și implementare a contractului.

CONFIDENȚIALITATE ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Ofertele înscrise la concurs vor conține, direct sau indirect, date cu caracter personal. N.G.O. „CIDSR” va asigura confidențialitatea datelor cu caracter personal în procesul de colectare, prelucrare și stocare a acestora.


Coordonator de proiect 

Nataliia OLEATOVSCHI                                                                       

Tel. +373 79794938

Email: natalia.cidsr@gmail.com