Oferta comerciala prestator servicii  de  instruire, cu tema “ Gestionare Eficientă pentru sectorul HoReCa” ( termen extins)



Untitled

Solicitare ofertă comercială (termen extins)

Date generale:

A.O. Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare din mun. Bălți  lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea prestatorilor de servicii instruire.

Achiziționarea serviciilor  are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est- Europene pentru realizarea activităților Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub”

Context:

Pentru crearea unui mediu favorabil de afaceri în regiunea de nord, avem nevoie să dezvoltăm un ecosistem antreprenorial sustenabil care va sprijini întreprinderile noi create cât și cele în dezvoltare.

Centrul de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub” creat în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene are drept scop creșterea numărului de întreprinderi în regiune, precum și dezvoltarea celor deja create. În cadrul  Centrului ne dorim să contribuim activ la creşterea competitivităţii mediului de afaceri regional şi la îmbunătăţirea performanţelor companiilor locale , prin oferirea oportunităților economice, acces la servicii de consultanță pe aspecte de interes, stimularea creării lanțurilor valorice și dezvoltarea unui ecosistem antreprenorial sustenabil, astfel, să influențăm nivelului de trai şi  dezvoltarea durabilă a societăţii.

 

 Obiectul contractului de achiziții:

Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale în  prestarea serviciilor  de  instruire, cu tema “ Gestionare Eficientă pentru sectorul HoReCa”, divizate în ateliere tematice, pentru beneficiarii Centrului de Suport în Afaceri ”Business Skills Hub ” din  mun. Bălți.

Termenii de referință cu descrierea programului de instruire:

Perioada de realizare: martie-iunie 2023

Format: offline sau hibrid

Limba de instruire: română sau rusă

Timp alocat pentru activitate: 10 ore (academice), 2 zile, câte 5 ore per zi

Locul de desfășurare a activității: mun. Bălți, sediul Centrului de Suport în Afaceri „Bussines Skills Hub”

Responsabilități:

  • Elaborarea conceptului pentru atelier practic: „Calculul valorii energetice a meselor. Alergeni care ar trebui să fie menționați în meniu. Standarte HoReCa. Reguli pentru implementarea schimbării ( 10 ore academice/2 zile), inclusiv agenda pentru 2 zile,  care să răspundă la nevoile specifice de consolidare a capacităților a grupului țintă – antreprenori din sectorul HoReCa din regiunea de Nord a țării. În caz de schimbare a situației COVID-19, agenda urmează a fi adaptată la regim online;
  • Coordonarea și livrarea atelierului în relație cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate ale proiectului;
  • Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activității desfășurate;

Temă Atelier : „CALCULAREA VALORII ENERGETICE A MESELOR. ALERGENI CARE TREBUIE SĂ FIE MENȚIONAȚI ÎN MENIU. STANDARDE PENTRU HORECA. REGULI PENTRU IMPLEMENTAREA SCHIMBĂRII (6 ore academice)

Agenda va include subiectele:

- Determinarea valoarii energetice a mâncărurilor, luând în considerare digestibilitatea și pierderile la gătit.

- Identificarea alergenilor și cerințele obligatorii de respectat atunci când aceștia sunt menționați în meniul unei unități.

- La ce servesc standardele?

- Ce sarcini rezolvă standardele și ce nu pot face?

- De ce standarde este nevoie in HoReCa?

- Ce să standardizezi în HoReCa?

- Cum se standardizează standardele de reglementare, comportamentale și organizaționale?

- Cum se implementează noi reglementări într-o companie (implementarea schimbării): tehnica în 4 pași

- Cum se gestioneaza  sugestiile ciudate ale angajaților.

- Cum se monitorizează calitatea implementării noilor standarde.

- De ce nu sunt aplicate standardele și cum să se influențeze acest lucru.

Criterii de evaluare:

Prezentarea dosarului complet ;

Experiența relevantă în domeniul solicitat;

Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul preț/calitate.

Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:

  1. CV-ul
  2. Prezentare per fiecare atelier (varianta demo)
  3. Oferta tehnică, ce cuprinde o scurtă viziune asupra executării eficiente a sarcinilor
  4. Ofertă financiară (costul per oră de activitate, cu toate taxele incluse)
  5. Alte informații relevante acestui concurs

Dosarul de aplicare va fi completat în limba română sau rusă și expediat la următoarea adresă: mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa:  businesskillshub@gmail.com  și melnicsvetlana.afad@gmail.com , cu mențiunea Expert HoReCa.

Termenul limită de expediere a dosarelor este 12 martie, 2023.

Detalii la numărul de telefon +37369099552 Svetlana Melnic.

Doar persoanele selectate vor fi contactate, dosarele incomplete nu se vor evalua.

Vă mulțumim anticipat pentru participare!

Articol adaugat de: Ina Bordeianu