Cerere de oferte servicii de încărcarea/regenerarea cartușelor pentru imprimante, reparație a dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare



Instituția Publică Centrul Republican de Asistență Psihopedagogică solicită oferte de prețuri pentru servicii de încărcarea/regenerarea cartușelor pentru imprimante, reparație a dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare pentru desfășurarea activității.

Durata contractului 10 luni (2023).

Companiile interesate trebuie să prezinte oferte de prețuri care vor conține următoarea informație:

Nr.

Denumirea serviciului

Denumirea dispozitivului

Preț toner, piese,  MDL, inclusiv TVA

Preț manoperă,  MDL, inclusiv TVA

1

Servicii de încărcare a cartușelor.

HP Color Laser Jet Pro MFP M182n

   

Canon image CLASS MF244DV

   

Canon LBP-2900HP

   

Jet Laser Pro M130fn

   

Jet Laser Pro M127fn

   

EPSON L382

   

MFP Canon iR2520

   

2

Servicii de regenerare a cartușelor și reparație a dispozitivelor de imprimare/copiere /scanare.

Serviciul de regenerare va include înlocuirea pieselor necesare de schimb: fotoreceptor; corotron; lamelă de curăţare;

lamelă doctor; curăţirea buncherului; rolă magnetică.

Produsele vor fi noi, 100%, din producția curentă, de generație, corespunzătoare echipamentului și fără să utilizeze părți, componente ale unor consumabile folosite anterior.

HP Color Laser Jet Pro MFP M182n

   

Canon image CLASS MF244DV

   

Canon LBP-2900HP

   

Jet Laser Pro M130fn

   

Jet Laser Pro M127fn

   
 

EPSON L382

   

 

Condițiile privind elaborarea ofertei tehnice depline și prestarea serviciilor ulterioare.

1. Operatorii economici vor prezenta separat preţul tonerului, preţul pieselor şi preţul manoperei; descifrarea costului se prezintă în mod obligatoriu.

2. Prestarea se efectuează lа solicitare: timр de executare – nu mai mult de 1 zi. În cazul primirii саrtușelоr de lа Beneficiar duрă orele 15:00, ziuа dată nu se va luа în саlсul la timpul de ехесutаrе.

3. Rata returnărilor la cartușele necalitativ încărcate sau regenerate nu va depăși 5%.

5. Саrtușele încărcate/regenerate pot fi livrate și în tranșe în limitele termenilor prevăzuți mai sus, cu semnarea actelor de predare/primire intermediare. Înlăturarea defectelor la lucrările deja executate se efectuează în perioada de timp indicată mai sus și când se prestează serviciul solicitat.

6. Regenerarea cartușului se va efectua prin schimbarea doar а pieselor defecte, prin coordonarea preventiva сu Beneficiarul.

7. Existenţa pieselor de schimb pentru echipament.

8. Existența utilajului pentru testarea și controlul cartușelor încărcate și regenerate.

9. Asigurarea garanţiei la consumabilele încărcate şi regenerare – 1 lună de activitate.

10.Încărcarea buncherului de praf a cartușelor se efectuează la max. 90% din volumul existent al buncherului, cu praf calitativ (rezidiul de praf neutilizat în buncherul de rezidiuri nu mai mult de 20% din volumul încărcat).

Oferta mai trebuie să includă:

  • Certificatul de înregistrare sau Extrasul emis de ASP;
  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare ale companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate.

Criterii de selecție a ofertantului:

  • Experiența ofertantului (companiei candidate): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
  • Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate;
  • Avantajele tehnice ale companiei.

Data limită de depunerea ofertelor este 01 martie 2023, ora locală10:00. Oferta trebuie completată în limba română şi expediată prin e-mail la adresa craprm@gmail.com  cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de încărcarea/regenerarea cartușelor pentru imprimante, reparație a dispozitivelor de imprimare/copiere/scanare ”.

Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate.

Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare:
Ala Odagiu, telefon 022595277, 069918133.