Concurs de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație
Termeni de referință pentru realizarea concursului de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație pentru organizarea a cel puțin trei evenimente, de o zi fiecare în cadrul proiectului „Parteneriate pentru liderismul femeilor și bună guvernare” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Friedrich-Ebert-Stiftung Moldova și AO “Institutum Virtutis Civilis”.
Organizație: |
A.O. „IVC” și „FES” Moldova |
Sectorul: |
Non-guvernamental |
Locație: |
Chișinău, Republica Moldova |
Perioada de implementare: |
Martie – Iunie 2023 |
Termen limită de aplicare: |
12/02/2023 23:59 |
AO „Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs pentru selectarea unui prestator de servicii alimentare și locație în vederea organizării unor evenimente de o zi, care vor avea loc pe în perioada Martie - Iunie 2023.
Obiectivul achiziției:
Selectarea unui prestator de servicii, care să ofere servicii de alimentare și locație în perioada anunțată în termenii de referință.
Servicii solicitate:
Nr. |
Poziția |
Unitate de măsură |
Cantitate |
Preț unitate fara TVA (în MDL) |
Total fără TVA (în MDL) |
1 |
Sală de ședințe cu capacitatea de cel puțin 35 persoane (cu respectarea distanței sociale), dotată cu echipament de proiectare și microfoane. |
O sală / per zi |
1 |
||
2 |
Pauză de cafea (35 pers) |
Per persoană (2 pe zi) |
70 |
||
3 |
Prânz |
Per persoană |
35 |
||
4 |
Apă plată în sala de ședință (2 sticle per participant) |
per sticlă 0.5 l |
70 |
||
|
Total per eveniment: |
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
- Reputație ireproșabilă;
- Disponibilitatea infrastructurii de alimentare și a sălii de ședință la capacitatea solicitată în acești termini de referință.
Cerințe pentru aplicare la concurs:
Persoanele juridice interesate vor depune dosarul pentru concurs, cu următoarele documente:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Autorizația de funcționare a unităților de alimentație publică;
- Oferta financiară, întocmită conform modelului din termenii de referință. Oferta financiară va fi semnată și ștampilată și va fi valabilă cel puțin 30 de zile de la data prezentării ofertei;
- Documentele ce atestă aplicarea măsurilor de prevenire a răspândirii COVID întreprinse de prestator;
- Meniul propus separat pentru pauza de cafea și prânz (semnat și ștampilat).
Notă: Toate tarifele vor fi indicate la cota TVA 0.
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- Disponibilitatea spațiului pentru organizarea ședinței consultative și a serviciilor de alimentare în aceeași clădire/edificiu;
- Oferta de preț cea mai avantajoasă.
Procedura de aplicare:
Termenul limită de depunere a ofertelor este 12 februarie 2023, ora 23:59. Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: ivc.euproject@gmail.com, cu titlul mesajului „Concurs servicii de organizare a evenimentelor”. Pentru întrebări sau precizări, ne puteți contacta la emailul indicat mai sus sau la nr de telefon 060 020 008 (Cornelia).