Concurs de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație



Termeni de referință pentru realizarea concursului de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație pentru organizarea a cel puțin trei evenimente, de o zi fiecare în cadrul proiectului „Parteneriate pentru liderismul femeilor și bună guvernare” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Friedrich-Ebert-Stiftung Moldova și AO “Institutum Virtutis Civilis”.

Organizație:

A.O. „IVC” și „FES” Moldova

Sectorul:

Non-guvernamental

Locație:

Chișinău, Republica Moldova

Perioada de implementare: 

Martie – Iunie 2023

Termen limită de aplicare:

12/02/2023 23:59

 

AO „Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs pentru selectarea unui prestator de servicii alimentare și locație în vederea organizării unor evenimente de o zi, care vor avea loc pe în perioada Martie - Iunie 2023.

Obiectivul achiziției:

Selectarea unui prestator de servicii, care să ofere servicii de alimentare și locație în perioada anunțată în termenii de referință.

Servicii solicitate:

Nr.

Poziția

Unitate de măsură

Cantitate

Preț unitate fara TVA (în MDL)

Total fără TVA (în MDL)

1

Sală de ședințe cu capacitatea de cel puțin 35 persoane (cu respectarea distanței sociale), dotată cu echipament de proiectare și microfoane.

O sală / per zi

1

   

2

Pauză de cafea (35 pers)

Per persoană (2 pe zi)

70

   

3

Prânz

Per persoană

35

   

4

Apă plată în sala de ședință     (2 sticle per participant)

per sticlă 0.5 l

70

   

 

Total per eveniment:

 

 

 

Condiții de eligibilitate:

  • Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
  • Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
  • Reputație ireproșabilă;
  • Disponibilitatea infrastructurii de alimentare și a sălii de ședință la capacitatea solicitată în acești termini de referință.

 

Cerințe pentru aplicare la concurs:

Persoanele juridice interesate vor depune dosarul pentru concurs, cu următoarele documente:

  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Autorizația de funcționare a unităților de alimentație publică;
  • Oferta financiară, întocmită conform modelului din termenii de referință. Oferta financiară va fi semnată și ștampilată și va fi valabilă cel puțin 30 de zile de la data prezentării ofertei;
  • Documentele ce atestă aplicarea măsurilor de prevenire a răspândirii COVID întreprinse de prestator;
  • Meniul propus separat pentru pauza de cafea și prânz (semnat și ștampilat).

Notă: Toate tarifele vor fi indicate la cota TVA 0.

Criteriile de evaluare a ofertelor:

  • Disponibilitatea spațiului pentru organizarea ședinței consultative și a serviciilor de alimentare în aceeași clădire/edificiu;
  • Oferta de preț cea mai avantajoasă.

 

Procedura de aplicare:

Termenul limită de depunere a ofertelor este 12 februarie 2023, ora 23:59. Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: ivc.euproject@gmail.com, cu titlul mesajului „Concurs servicii de organizare a evenimentelor”. Pentru întrebări sau precizări, ne puteți contacta la emailul indicat mai sus sau la nr de telefon 060 020 008 (Cornelia).