Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț ODA de lansare a achiziției de servicii pentru elaborarea Memorandumului de Înțelegere și Planul Operațional al Forumului de Afaceri în cadrul proiectului ”HEGO”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, instituție publică fondată prin HG Nr. 538/2007, din subordinea Ministerului Economiei cu misiunea de a susține dezvoltarea mediului antreprenorial autohton, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlociiI, IDNO 1007600042792, cu sediul în mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare 134, tel. 022225799, anunță lansarea achiziției de servicii pentru elaborarea Memorandumului de Înțelegere și Planul Operațional al Forumului de Afaceri în cadrul proiectului ”HEGO Herbs for Growth”, Cod CPV 79300000-7, conform specificațiilor indicate în Caietul de sarcini anexat.
Prețul estimativ al contractului este 37050 (treizeci și șapte mii cincizeci) MDL (livrare scutită de TVA cu drept de deducere, conform HG 246 din 08.04.2010). Sursa de finanțare reprezintă fonduri din bugetul proiectului „”HEGO – plante pentru creștere economică” este implementat prin intermediul Programului Operațional Comun de Cooperare în Bazinul Mării Negre 2014-2020, finanțat de Uniunea Europeană.
Ofertele, redactate în limba română, urmează a fi expediate în format electronic pe adresa achizitii@oda.md pînă la data de 08 februarie 2023, ora 17:00, și trebuie să conțină (copii scanate):
- Extrasul din registrul de stat ce atestă înregistrarea agentului economic ofertant sau buletinul de indentiate al ofertantului persoană fizică;
- Oferta tehnică și oferta financiară;
- Notă de prezentrea a ofertantului;
- CV-urile expertului/experților și actele ce confirmă calificarea acestora (diplome, licențe, certificări).
Criteriul de desemnare a cîștigătorului – oferta cea mai avantajasă economic. Oferte alternative nu se admit.
Eventuale clarificări pot fi solictate la adresa de email achizitii@oda.md.
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru funcția vacantă de specialist principal, Direcția juridică și achiziții
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- Consultanți care să ofere instruire continuă pentru EMD privind protecția copiilor aflați în risc de a comite infracțiuni și/sau în conflict cu legea
- Licitație deschisă pentru contractarea serviciilor de consultanță
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






