Cererea ofertelor de prețuri pentru achiziționarea mobilierului din inox pentru Cantină Socială



Cererea ofertelor de prețuri pentru achiziționarea mobilierului din inox pentru Cantină Socială

Context:

A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” (în continuare  ADO Lex XXI) implementează proiectul ”Servicii sociale durabile pentru persoanele vulnerabile din satul Șuri, raionul Drochia”, finanțat de Uniunea Europeană, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova și  AO Institutum Virtutes Civilis.

Scopul proiectului este acordarea de servicii sociale de calitate persoanelor aflate în dificultate, prin prepararea și distribuirea hranei persoanelor defavorizate din comuna Șuri, în condițiile stabilite de legislația în vigoare din Republica Moldova.

În vederea realizării acestui scop, ADO Lex XXI solicită oferte de prețuri pentru mobilierului din inox pentru Cantina Socială în satul Șuri, raionul Drochia.  

Lista echipamentului solicitat:

*Notă: Se va propune echipamentul conform specificațiilor indicate sau unul similar

1. Masă de lucru din inox /1 unitate/ Poliță, Inălțimea bordurei din spate 50mm, Inălțimea bordurei din stinga 50mm, Grosimea inox-ului 1,2 mm, Intarire din inox pentru rigiditate, Picior 25x25 reglabil dupa inaltime, Finisaj scotch brite, Certificat de calitate al inoxului, 1300*600*850H

2. Stelaj reticulat /1 unitate/ Stelaj reticulat din inox de tip industria, Poliță reticulată din fir metalic (sоrmă), Poliță reglabila dupa inaltime, Produs din inox ASI 304 de tip alimentar, Numarul de polite 4, Greutate pe polita — 80 kg

3. Chiuvetă din inox /1 unitate/ spălător cu 2 cuve; Cu bordură de protecție,  950*600*850

Cerințe față de candidații eligibili: persoane juridice, licențiate în vânzarea bunurilor prevăzute în această cerere de ofertă.

Cerințe față de condițiile financiare, de plată:

Preţul va fi indicat în LEI MD sau în valută, care va fi convertită la cursul de schimb.

Prețul va fi indicat cu TVA 0% (vi se va oferi scrisoarea referitor la TVA 0).

Plata va fi efectuată conform Contului de plată eliberat de Furnizor, în baza Contractului semnat de ambele părți.

Oferta comercială va conține următoarele informații:

1. Informații despre ofertant: denumirea companiei, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile;

2. Oferta tehnica, conform cerințelor din specificațiile solicitate, cu menționarea termenului de livrare a echipamentului.

3. Oferta financiară indicată în MDL sau în valută, care va fi convertită la cursul de schimb, cu TVA 0%, și va include costul echipamentului, livrarea și instalarea lui.

INSTRUCȚIUNI DE PARTICIPARE:

  • Oferta datată, semnată și ștampilată urmează a fi expediată prin e-mail la adolex21@gmail.com , cu mențiunea „Echipament Cantină Socială” până pe 31 ianuarie 2023, ora 18:00.

Vă informăm că vor fi contactați doar candidații selectați.