Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferta pentru achiziționare si livrare soft
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Media Alternativă” , deținătoarea licenței de emisie a postului TV8, solicită ofertă comerciala pentru procurare și livrare a unui soft specializat în domeniul planificării, administrării procesului vânzării spațiului publicitar la TV si WEB divizate in PLAN, PRE_FACT și FACT, cu următoarele cerințe de baza :
- Extensia/cabinetul managerului de publicitate (diferite nivele): stabilire condiții de vanzare per client, brand, perioada, tip servicii, diferiti coeficienti cu posibilitate de export la diferite nivele a campaniilor inclusiv si a rapoartelor prin sortare si filtrare;
- Extensia Clientului – acces limitat pentru client ca sa-si poata planifica campaniile in baza condițiilor si conform accesului, posibilitate de a confirma serviciile finale cu posibilitate de inregistrare materiale publicitare (spoturi, banere, video-reportaje,texte);
- Extensia Channel-manager pentru publicitate TV si Web cu posibilitate de export fisierul-totalizator al difuzarilor planificate, a materialelor publicitare aferente cu posibilitatea de a inchide accesul pe perioade, tipuri si servicii ;
- Extensie analytics pentru introducere si/sau import date masurator confirmativ ale prestarii serviciilor TV (insertions, sec,GRP, wGP, afisari)
Detalii privind cerințele si specificațiile tehnice, pot fi solicitate la adresa electronică: achizitii@tv8.md. Oferta trebuie să indice prețurile în MDL inclusiv TVA.
Criteriile de evaluare:
Ofertele vor fi evaluate în funcție de raportul preț-calitate și promptitudinea livrării bunului. Ofertele recepționate vor fi deschise și evaluate de un comitet intern de evaluare în data de 22 Decembrie 2022. Doar compania selectată va fi contactată!
Data limită de depunere a ofertelor: 21 Decembrie 2022
Ofertele vor fi expediate la adresa de email: achizitii@tv8.md
Data limită de livrare – Februarie 2023
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
- IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





