- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs pentru selectarea unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință pentru realizarea concursului de selectare a unei companii ce va presta servicii de alimentare și locație pentru organizarea unei sesiuni de consultare publică în cadrul proiectului „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune”
| Organizare: | Asociația Obștească „Institutum Virtutes Civilis” |
| Sectorul: | Non-guvernamental |
| Locație: | Republica Moldova |
| Perioada de implementare: | Decembrie 2022 - Ianuarie 2023 |
| Termen limită de aplicare: | 09/12/2022 18:00 |
AO „Institutum Virtutes Civilis” anunță concurs pentru selectarea unui prestator de servicii alimentare și locație pentru organizarea unui eveniment de consultare publică a ghidului de achiziții a serviciilor sociale, care se va desfășura în luna decembrie 2022/ ianuarie 2023.
Consultarea publică se realizează în cadrul proiectului „Organizațiile societății civile acționează pentru servicii sociale mai bune”, finanțat de Uniunea Europeană, cofinanțat și implementat de Fundația Soros- Moldova (FSM) în parteneriat cu Asociația „Institutum Virtutes Civilis” (IVC) și I.P. Keystone Moldova (KM).
Obiectivul achiziției:
Selectarea unui prestator de servicii, care să ofere servicii de alimentare și locație în perioada anunțată în termenii de referință.
Servicii solicitate:
| Nr. | Poziția | Unitate de măsură | Cantitate | Preț unitate fara TVA (în MDL) | Total fără TVA (în MDL) |
| 1 | Sală de ședințe cu capacitatea de cel puțin 70 persoane (cu respectarea distanței sociale), dotată cu echipament de proiectare și microfoane. | O sală / per zi | 1 | ||
| 2 | Pauză de cafea | Per persoană | 70 | ||
| 3 | Prânz | Per persoană | 70 | ||
| 4 | Apă plată în sala de ședință | per sticlă 0.5 l | 70 | ||
| Total |
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
- Reputație ireproșabilă;
- Disponibilitatea infrastructurii de alimentare și săli de ședință la capacitatea solicitată în acești termini de referință.
Cerințe pentru aplicare la concurs:
Persoanele juridice interesate vor depune dosarul pentru concurs, cu următoarele documente:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Autorizația de prestare a serviciilor solicitate;
- Oferta financiară, întocmită conform modelului din termenii de referință, cu enumerarea măsurilor de prevenire a răspândirii COVID întreprinse de prestator în prestarea serviciilor de organizare a evenimentelor. Oferta financiară va fi semnată și ștampilată și va fi valabilă cel puțin 30 de zile de la data prezentării ofertei;
- Meniul propus separat pentru pauza de cafea și prânz (semnat și ștampilat).
Notă: Toate tarifele vor fi indicate la cota TVA 0.
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- Disponibilitatea spațiului pentru organizarea ședinței consultative și a serviciilor de alimentare;
- Oferta de preț (unde se va ține cont de raportul preț–calitate).
Procedura de aplicare:
Termenul limită de depunere a ofertelor este 09 decembrie 2022, ora 18:00. Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: servicii.sociale.ivc@gmail.com, cu titlul mesajului „Concurs servicii de organizare a evenimentelor”. Pentru întrebări sau precizări, ne puteți contacta la emailul indicat mai sus.
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
- iData angajează: Coordonator Teren
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








