- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare oferte servicii
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
IP Centrul Republican de Asistență Psihopedagogică solicită oferte materiale.
Achiziția are loc în cadrul Proiectului ”Dezvoltarea unui nou program și promovarea educației incluzive în Republica Moldova”, în baza Acordului încheiat între Ministerul Educației, Culturii și Cercetării și UNICEF, implementat de Centrul Republican de Asistență Psihopedagogică cu sprijinul financiar al UNICEF.
Sarcina tehnică pentru ofertanți:
Lot 1. 300 tricouri tip polo personalizate: confecționat din 100% bumbac; mâneca scurtă, nasturi și gulerul din elastan, grosimea tricoului este de 200 g/m²; se spală bine, se calcă ușor și culoarea rămâne intactă după spălare;este personalizat cu inscripția pusă la dispoziție de solicitant, aplicare pe față prin metoda transferului termic, aplicarea rezistentă la soare, spălare, nu se decolorează, nu se dezlipește, nu crapă.
Lot 2. 180 genți/trusă pentru specialist: geantă sau rucsac cu mâner dublu, buzunare cu fermoar; bază cu piciorușe; model rezistent la apă.; maximi orientative 50 x 45 x 30 cm; posibilitate de aplicare logo.
Lot 3. 300 pixuri personalizate: pix din aluminiu cu clemă și finisaj metalic; dimensiune:ø10 x 137 mm; metoda de imprimare: gravura laser.
Lot 4. 300 agende personalizate:copertă 300gr/m2, foi interior 80 gr/m2, 150 x 210; posibilitatea de embosare și imprimare.
Lot 5. 300 insigne personalizate:metalice, cu diametrul de circa 30mm si prindere cu ac.
Lot 6. 2 Roll-up baner bilateral sau echivalent: material Premium durabil (să nu se îndoaie marginile); mărimi 80×200 , ambalaj: geanta din pânza cu comprimat din carton.
Oferta ștampilată și semnată trebuie să indice preţul în MDL, cât și următoarele date: datele de contact ale companiei; persoana responsabilă și datele de contact ale acesteia; rechizitele bancare ale companiei; certificatul de înregistrare, ștampila umedă a ofertantului etc.Ofertele pot cuprinde loturi separate.
Ofertele vor fi calculate și prezentate cu TVA la cota 0%.În procesul de evaluare a ofertei se va lua în calcul criteriul de cost-eficiență.
Termen limită de depunere a ofertelor este 21 noiembrie 2022, ora 10.00.
Ofertele pot fi expediate în format electronic la adresa craprm@gmail.com
Persoana de contact: Ala Odagiu 022595277
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








