Termen extins: Tender achiziționare și instalare seră
AO Centrul Național de Mediu invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la tenderul privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Proiectului EU4Youth: Grădina școlară pentru dezvoltarea antreprenoriatului agricol, finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Green Cross International.
- Denumirea autorității contractante: AO Centrul Național de Mediu;
- Obiectul achiziției:”Achiziționarea, livrarea și instalarea serei de tip multitunel”.
- Sursa finanțării: Proiectul EU4Youth: Grădina școlară pentru dezvoltarea antreprenoriatului agricol”
- Termenii și condițiile de livrare solicitați:
- Livrarea și instalarea serei de tip multitunel, inclusiv sistemul de ventilare automat aferent unei sere - 10 zile din semnării contractului;
- Darea în exploatare a serei multitunel și consultarea tehincă a - max. 30 zile din data finisării lucrărilor.
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: sat Oxentea, raionul Dubăsari;
- Modul de formare a prețului: scutire deTVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în lei MDL;
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
- Termenul de garanție:
- Garanție pentru mașini, unitate de control, profile PVC și motoare - minim 12 luni;
- Garanția pentru folie - minim 36 luni;
- Garanție pentru plase – minim 3 ani;
- Garanție pentru policarbonat – minim 10 ani.
- Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț.
- Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform Sarcinii tehnice.
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate: folie din plastic, mașini , motoare, profile, unitate de control.
- Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Lista tuturor subcontractanților care vor fi implicați în proiect (după caz), inclusiv o mică descriere despre aceștia (după caz), confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc. (Opțional);
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079812721, E-mail: cnm.concurs@environment.md.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 10.10.2022, ora 15.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: cnm.concurs@environment.md, indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru seră_Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru sera multitunel_ABC SRL”
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, lizibil, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF (Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.